موبایل

گوشی Mi CC9 Pro شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی بعد از انتشار چندین تیزر و تبلیغ گسترده Mi CC9 Pro بالاخره از این عضو جدید که مشخصه بارز آن دوربین 5 گانه مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی‌ست رونمایی کرد.

توان پردازشی این گوشی از طریق پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می‌شود که از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد که از میان آنها، دو هسته قادر به پردازش اطلاعات با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی هستند. گوشی شیائومی Mi CC9 Pro از لبه‌هایی منحنی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد.

همانطور که اشاره شد، این گوشی از سیستم دوربین 5 گانه در قسمت پشتی خود بهره می‌برد که البته چهار فلش LED نیز در این قسمت مشاهده می‌شود. شیائومی در دل این سیستم از سنسور 108 مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX سامسونگ استفاده کرده که با همکاری این شرکت کره‌‎ای تولید و برای اولین بار در گوشی می‌مکس آلفا استفاده شد.

همچنین نسخه پریمیوم14 این گوشی از لنز 8P با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد که برای اولین بار در جهان در دل یک اسمارت‌فون بکار رفته است. این سیستم در کنار سنسور 1/1.33 اینچی، می‌تواند تصاویری با جزییات بسیار بالا را حتی در محیط‌هایی با نور کم را به ارمغان آورد.

معرفی گوشی شیائومی mi cc9 pro

سنسور دیگر این گوشی از نوع تله‌فوتو با قابلیت لرزشگیر بوده که قادراست تا 5 برابر زوم اپتیکال و زوم دیجیتال 50 برابری را ارائه دهد. شیائومی همچنین، از یک سنسور التراواید 20 مگاپیکسلی نیز در این گوشی بهره برده که از زاویه دید 117 درجه‌ای برخوردار است. سنسور دیگر Mi CC9 Pro از نوع ماکرو است و بالاخره سنسور پنجم نیز در کلاس سنسورهای پرتره ایفای نقش می‌کند.

انرژی روشن ماندن Mi CC9 Pro از طریق یک باتری 5260 میلی‌آمپری تامین می‌شود که به لطف فناوری شارژ سریع 30 واتی، می‌تواند تنها ظرف 30 دقیقه اتصال به شارژر، شارژ خود را از صفر به 58 درصد و یا در 65 دقیقه، به 100 درصد برساند.

معرفی گوشی شیائومی mi cc9 pro

نرم‌افزار Mi CC9 Pro مبتنی بر اندروید 9 پای است و در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی به دست خریداران خواهد رسید.  شیائومی اعلام کرده که چند نسخه از این گوشی را عرضه خواهد کرد که مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 400 دلار و مدل مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 440 دلار به فروش خواهد رسید.

گوشی شیائومی mi cc9 pro

البته مدل سومی‌نیز از این گوشی تحت عنوان «پریمیوم ادیشن» عرضه خواهد شد که از رم 8  و حافظه 256 گیگابایتی و لنز 8p بهره می‌برد. قیمت این مدل نیز 500 دلار تعیین شده است.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا