موبایل

شیائومی‌ Mi CC9 Pro مجهزبه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

شیائومی‌ رسما از رونمایی گوشی جدید خود تحت عنوان Mi CC9 Pro در تاریخ چهاردهم آبان ماه (5 نوامبر) خبر داد و اعلام کرد که این گوشی به یک باتری 5260 میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع 30 واتی مجهز خواهد بود.

اما امروز این شرکت چینی، اطلاعات تازه‌ای را از این محصول منتشر کرد و گفت که در دوربین سلفی Mi CC9 Pro از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین، این دوربین به ویژگی‌های پیشرفته‌ عکاسی مجهز خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به ثبت تصاویر واید، حالت پرتره و 12 فیلتر عکاسی مختلف اشاره کرد.

شیائومی‌ همچنین گفت که Mi CC9 Pro از سیستم دوربین پنج‌گانه در قسمت پشتی خود بهره خواهد برد که قابلیت لرزشگیر مجهز به موتور 5 محوره را در دل دو ماژول دوربین خود، جای داده است. یکی از این ماژول‌ها، به لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم 5 برابری مجهز خواهد بود که می‌تواند لرزش‌ها را به کمترین حد ممکن برساند.

سنسور اصلی این دوربین نیز به قابلیت لرزشگیر مجهز خواهد بود و قادر است کیفیت عکس‌هایی بالایی را در محیط‌هایی با نور کم به ارمغان آورد. کمتر از 4 روز به زمان رونمایی از Mi CC9 Pro باقی مانده و قطعا در طی یکی دو روز آینده، اطلاعات بیشتری از این محصول به بیرون درز خواهد کرد.

شیائومی‌ Mi CC9 Pro مجهزبه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا