موبایل

گوشی تاشوی شیائومی مجهز به دوربین چهارگانه در راه است

به نظر تصمیم شیائومی برای تولید مدل‌های مختلف گوشی‌های تاشو، جدی‌تر از دیگر شرکت‌هاست و گواه این ادعا نیز اطلاعات مربوط به پتنتی متعلق به این شرکت است که از طراحی جدید این نسل از گوشی‌ها خبر می‌دهد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این پتنت، گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که از سه بخش تشکیل و چهار سنسور دوربین نیز بر روی آن تعبیه شده است. بخش‌هایی از این تصاویر که با خطوط کج مشخص شده‌اند، احتمالا مکانیسم لولاهای این گوشی را نشان می‌دهند

همانند دو گوشی تاشوی هواوی میت ایکس و گلکسی فولد، انتظار می‌رود که این نمایشگر این گوشی نیز با پوششی از جنس پلاستیک مقاوم، محافظت شود. متاسفانه هیچ جزییات در خصوص دکمه‌ها و درگاه‌ها و دیگر قابلیت‌های سخت افزاری این محصول در این اسناد مشخص نیست.

گوشی تاشو شیائومی

اگرچه این گوشی از برخی جهات، شباهت‌هایی به مدل می‌میکس آلفا دارد، اما به نظر شیائومی تولید مصول متفاوتی با نمونه‌های موجود را در سر می‌پروراند. این را هم باید اضافه کرد که ثبت یک پتنت، به معنی وارد شدن آن محصول به خط تولید نیست، بلکه ممکن است همانند هزاران محصولی که صرفا پتنت آن‌ها فاش شد، راهی به دنیای واقعیت پیدا نکنند.

با این حال، شیائومی نیز در کنار شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی یکی از بازیگران اصلی این بازار به حساب می‌آید و قطعا در آینده شاهد رقابتی جدی میان این سه شرکت و دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در زمینه تولید اسمارت فون‌های تاشو خواهیم بود.

گوشی تاشو شیائومی

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا