موبایل

شیائومی «CC9 Pro» با دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد کم‌کم باید به سیستم دوربین پنج‌گانه در اسمارت‌فون‌های جدید عادت کنیم. شیائومی به تازگی یک تیزر متعلق به گوشی «Mi CC9 Pro» را منتشر کرده که قابلیت‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است: دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5 برابر.

البته شیائومی همین چند وقت پیش گوشی می میکس آلفا با دروبین 108 مگاپیکسلی و نمایشگری که دور تا دور بدنه را پوشش داده بود، معرفی کرد. اما به نظر می‌رسد CC9 Pro قرار است به تولید انبوه برسد و در آن از لنز 108 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ نیز استفاده شود. گفته می‌شود این گوشی با ترکیب پیشرفته پیکسل‌ها قادر است تصاویر نهایی با کیفیت‌تر، روشن‌تر و واضح‌تر 27 مگاپیکسلی را ثبت کند.

در گذشته سیستم دوربین پنج‌ گانه را در گوشی نوکیا 9 PureView شاهد بودیم و زوم اپتیکال 5 برابر نیز در پرچمدار سال گذشته هواوی یعنی پی30 پرو رویت شده بود. اما شیائومی برای اولین توانسته این دو قابلیت را در یک گوشی به‌کارگیرد.

شیائومی CC9 Pro

شیائومی هیچگاه نتوانسته خودش را به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه عکاسی با گوشی معرفی کند و اسمارت‌فون‌های این شرکت با اینکه از لحاظ مشخصات فی بی‌نظیر هستند، اما بیشتر مواقع از رقبای هم سطح خود عقب‌تر هستند. البته نباید قیمت عالی گوشی‌های شیائومی در مقایسه با دیگر برندها را نادیده گرفت. مطمئنا قیمت CC9 Pro با این مشخصات فنی مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

شیائومی جزئیات این گوشی جدید را فعلا اعلام نکرده و تنها می‌دانیم که این اسمارت فون 14 آبان امسال رسما رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود در این تاریخ شیائومی از یک ساعت هوشمند جدید به همراه نسل جدید تلویزیون «شیائومی تی‌وی» نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع: Mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا