تکنولوژی

مشکلات کاربران در استفاده از گوشی گوگل پیکسل

گوشی هوشمند گوگل پیکسل با سروصدای فراوانی معرفی شد، این گوشی اندرویدی منحصر به فرد، توسط شرکت گوگل طراحی و ساخته شده است. با وجود اینکه نقدهای موافق و مخالف زیادی در مورد این گوشی تاکنون منتشر شده اما در مجموع ،کاربرانی که از این گوشی استفاده کردند تا کنون از آن رضایت داشتند.

پیکسل اولین گوشی انحصاری گوگل است و با وجود همه قابلیت‌های مثبت ، کاملا بدون ایراد نبوده است. طبق گزارش اخیر Android Police ، برخی از کاربرانی که از گوشی Google Pixel و Pixel XL استفاده کرده‌اند ،اعلام کردند که بعضی مواقع گوشی‌هایشان بدون دلیل هنگ می کند .

در ادامه مشکل منتشر شده توسط یکی از کاربران این گوشی در یکی از فروم‌های پشتیبانی گوگل را می‌خوانید:

من هم با همین مشکل روبرو شده ام. گوشیPixel XL  با ظرفیت ۱۲۸ مگابایتی من هرچند وقت یک بار هنگ می‌کند. ظاهرا این مشکل ربطی به استفاده از یک برنامه خاص ندارد و کاملا اتفاقی روی می‌دهد. معمولا باید چند دقیقه صبر کنم تا خود مشکل برطرف شود و یا گوشی را ریبوت کنم. لطفا کمکم کنید!

برخی از کاربران عنوان کرده‌اند که حذف برخی از برنامه‌ها به حل این مشکل تا حدودی کمک کرده است اما بقیه آنقدر خوش شانس نبودند. یکی از کاربران عنوان کرده  که گوشی‌اش تمام مشکلات را یک جا پیدا کرده است! آلارم گوشی صدا نمی کند، موسیقی و ویدیو پخش نمی شود و حتی در برخی مواقع حتی امکان تماس و شماره گیری وجود ندارد. متاسفانه کاربرانی که گوشی خود را از سایت Verizon خریداری کردند، نمی‌توانستند به مراکز پشتیبانی گوگل مراجعه و گوشی خود را تعویض کنند اما کاربرانی که خوش شانس تر بوده‌اند توانستند یا گوشی معیوب را تعویض کنند و یا وجه پرداختی آن را پس بگیرند.

مسلما شرکت گوگل از تمام این مشکلات مطرح شده از سوی کاربران مطلع است و ماهم مثلاین افراد امیدواریم به زودی راه حلی برای این مشکلات از سوی شرکت گوگل ارائه شود

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا