گوگل

انتشار رندرهای جدید گوگل پیکسل 5 ؛ سنسور اولتراواید در راه است؟

طی یک ماه گذشته چند تصویر از پرچمدار احتمالی جدید گوگل منتشر شد که تصوراتی را از آنچه که قرار است به عنوان پیکسل 5 در آینده نزدیک رونمایی کند به وجود آورده است. شاید برای صحبت کردن راجع به پرچمدار جدید گوگل کمی زود باشد اما به هر حال بد نیست به رندر جدید منتشر شده از گوگل پیکسل 5 نگاهی بیاندازیم.

در تصویر زیر می‌توان اولین رندر منتشر شده از گوگل پیکسل 5 را مشاهده کرد. «جان پروسر» یوتیوب بلاگر معروف این تصویر را در کانال یوتیوب خودش منتشر کرده و ادعا کرده که این رندر اولین تصویر احتمالی از گوگل پیکسل 5 XL است.

رندر گوگل پیکسل 5

او در ویدیویی که در کانالش منتشر کرده ادعا می‌کد که طرح اولیه این گوشی را به یک رندر سه بعدی تبدیل کرده و از قابل اعتماد بودم منبع انتشار این تصویر کاملا اطمینان دارد.

پروسر مدعی شده که این تصویر تنها یکی از سه رندر منتشر شده است و این رندر لزوما طرح نهایی گوگل برای پیکسل 5 XL نخواهد بود. دو طرح دیگر اما چینش دوربین مربعی دارند و به پیکسل های فعلی گوگل شباهت زیادی دارند. همچنین در این ویدیو تنها بخش پشتی دیوایس نمایش داده می‌شود و همین تصویر هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

طبق این تصویر، پیکسل 5 گوگل ظاهری منحصر به فرد دارد. گفته می‌شود که گوگل از همان طراحی سال گذشته برای فریم و گلس روی نمایشگر دیوایس استفاده می‌کند. همچنین استفاده از این نوع چینش دوربین می‌تواند جذابیت‌های زیادی را به وجود بیاورد چراکه رقبای گوگل یعنی سامسونگ و اپل از سیستم دروبین با چینش مربعی در پرچمداران خود استفاده کرده‌اند.

طبق این رندر، گوگل در پیکسل 5 از دوربین سه گانه استفاده کرده که سنسور پایینی به احتمال زیاد همان سنسور اولتراواید است. یکی از انتقادات بزرگی که از پیکسل 4 انجام گرفت، عرضه آن بدون به‌کارگیری سنسور اولتراواید بود؛ در حالی که تمامی رقبا از چینین سنسوری در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند.

هنوز نمی‌توان با اطمینان از قطعی بودن این رندرها صحبت کرد اما طرفداران پیکسل امیدوارند گوگل در نسل جدید پرچمدارانش از سنسورهای بیشتر و حاشیه کمتر در اطراف صفحه نمایش استفاده کند.

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

‫232 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا