چگونهگوناگون

راهکارهایی برای از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر گوشی


امروزه گوشی‌های هوشمند به عنصری جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند و جایی نیست که این محصول همراهمان نباشد. اما این دم‌دست بودن و استفاده مداوم از گوشی ‌می‌تواند آن را در معرض انواع ضربه، آسیب یا خط و خش‌های ناشی از برخورد با دیگر اجسام قرار دهد.

از این رو، کمتر پیش ‌می‌آید که گوشی هوشمندی بدون خط و خش‌های روی نمایشگر باشد. خطوطی که ظاهری نچسب و ناخوشایند را برای گوشی به دنبال دارند و این مسئله برای کاربران وسواسی گوشی‌های هوشمند، ‌می‌تواند بیشتر آزاردهنده باشد.

بنابراین، شاید این سوال برایتان پیش آید که چگونه ‌می‌توان از شر این خط و خش‌ها خلاص شد؟ راهکارهای متعددی برای از بین بردن این خطوط وجود دارد که در ادامه قصد داریم تا به چند نمونه از آن‌ها که با وسایل دم‌دستی ‌می‌توان نسبت به این کار اقدام کرد، اشاره کنیم.

پاک‌کن جادویی

از این نوع پاک‌کن علاوه بر کاربردهای مرسوم، ‌می‌توان برای از بین خط و خش‌های روی نمایشگر گوشی نیز استفاده کرد. با کشیدن این پاک‌کن روی نمایشگر و تکرار چند باره آن ‌می‌توان اثر جادویی آن را مشاهده کرد.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

خمیردندان

شاید کمتر کسی تصور ‌می‌کرد که از خمیردندان ‌می‌توان برای پاک کردن خطوط روی نمایشگر بهره برد. البته باید توجه داشت که در اینجا، منظور خمیردندان‌های ژله‌ای نیست و باید از خمیردندان‌های معمولی استفاده کرد.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

مدادپاک‌کن

یکی دیگر از روش‌های محو کردن خط و خش‌ها از روی نمایشگر گوشی‌ها، استفاده از مدادپاک‌کن است. مدادپاک‌کن‌های سفید که اغلب در قسمت انتهایی مدادها مشاهده ‌می‌شوند و ‌می‌توان با کشیدن آن روی خطوط به مدت 60 ثانیه، اثر محوکنندگی آن را مشاهده کرد.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

محصولات خودرویی

از واکس خودرو و یا براق‌کننده‌هایی که برای رفع تیرگی چراغ‌های جلوی خودرو به کار ‌می‌روند، هم ‌می‌تواند برای از بین بردن خط و خش‌های روی نمایشگر بهره برد. ترکیبات این مواد به‌ گونه‌ای است که ‌می‌توانند با قرارگیری روی سطح نمایشگر و ماساژ آن، سطحی صیقلی و شفاف را به دنبال داشته باشند.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

جوش شیرین

ترکیبی از کمی جوش شیرین و آب ‌می‌تواند یکی از بهترین براق‌کننده‌های نمایشگر را برایتان به ارمغان آورد. البته باید در استفاده از این ترکیب، دقت کرد چرا که استفاده مداوم و بیش از حد ‌می‌تواند باعث آسیب رساندن به دستگاه شود.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

روغن نارگیل

اگر سری به اینترنت بزنید، روغن نارگیل را ‌می‌توانید به عنوان یکی از اولین گزینه‌ها برای درمان و بهبود هر چیزی مشاهده کنید. برای نمایشگر نیز این روغن اگرچه خط و خش را از بین ن‌می‌برد، اما استفاده کم و نه زیاد آن، باعث شفاف شدن سطح صفحه نمایش گوشی ‌می‌شود.

از بین بردن خط و خش‌های نمایشگر

نوشته های مشابه

‫201 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 슬롯에 대한 내용이 정말 도움이 되었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 찾아보실 수 있어요. 함께 지식을 공유해보세요!
    PG 소프트

    프라그마틱 슬롯을 다룬 글 정말 유익해요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 새로운 소식을 전하고 있어요. 함께 지식을 나누면 좋겠어요!

    https://www.12315oq.cn/
    https://www.12315ds.cn/
    https://www.12315lb.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا