تکنولوژی

با خرید Chromebook هدیه بگیرید

 

اگر به فکر خرید رایانه Chromebook هستید گوگل برای تعطیلات پایان سال میلادی گزینه‌ای را پیش‌روی شما می‌گذارد که برای خرید این محصول بیشتر متقاعد می‌شوید.

 شرکت گوگل اعلام کرده است هر کاربری که یک دستگاه رایانه Chromebook خریداری کند برای دو ال آینده یک ترابایت حافظه مجازی رایگان روی سرویس Google Drive در اختیار می‌گیرد که این اتفاق ۲۴۰ دلار می‌ارزد.

“الکس وجنتالر” مدیر تولید گوگل در این باره گفت: این میزان حافظه در سرویس Drive برای ذخیره کردن بیش از ۱۰۰ هزار عکسی که در روزای تعطیلات آخر سال تهیه می‌کنید کافی خواهد بود.

این مدیر گوگل اعلام کرد: با این میزان حافظه رایگان شما می‌توانید از Chromebook خود محل کار استفاده کنید، آن را برای انجام بازی‌های مورد علاقه خود به کار برید و هرآنچه که در تعطیلات پایان سال لازم دارید را با این رایانه شخصی پاسخ گویید».

رایانه Chromebook که مبتنی بر سیتم‌عامل Chrome OS گوگل ساخته شده است گزینه مناسب برای کاربرانی محسوب می‌شود که قصد انجام فعالیت‌های آنلاین را دارند و البته نمی‌خواهند به اندازه خرید یک لپ‌تاپ ویندوزی پول پرداخت کنند.

این گزینه گوگل ازهم‌اکنون قابل استفاده است و شما می‌توانید انواع رایانه‌های Chromebook را با حداقل قیمت ۱۹۹ دلار از روی فروشگاه اینترنتی Google Play یا دیگر فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا