دیجی‌کالا

کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا؛ جایگزین کارت‌ها و هدیه‌های قدیمی

کارت‌های هدیه مدت زیادی است جایگزین هدایای مختلف شده‌اند و کارمان را برای انتخاب هدیه آسان کرده‌اند. هرچند که فرآیند گرفتن کارت هدیه و استفاده از آنها گاهی دردسرهای خودش را هم دارد. مانند مشکلاتی که سازمان‌های مختلف برای تهیه تعداد زیاد کارت‌های هدیه دارند.

دیجی‌کالا با ارائه کارت‌های هدیه اینترنتی تلاش کرده محدودیت‌هایی که تا به حال سازمان‌ها برای تهیه کارت هدیه داشته‌اند از سر راه بردارد و امکان استفاده آسان‌تر از این کارت‌ها را هم فراهم کند.

کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا که با نام  E Gift هم شناخته می‌شود، یک امکان جدید اینترنتی است. به این ترتیب که شما در واقع یک کد دیجیتالی هدیه می‌دهید و کسی که آن را می‌گیرد می‌تواند براساس مبلغ اعتبار کارت، از دیجی‌کالا خرید کند. البته با این کارت از تمام تخفیف‌ها و پیشنهادهای سایت دیجی‌کالا و تخفیف‌های سازمانی هم بهره‌مند می‌شود.

کارت هدیه دیجی‌کالا با ویژگی‌هایی مانند تنوع زیاد و امکان شارژ با مبالغ مختلف گزینه بسیار خوبی برای سازمان‌ها است تا به راحتی هدیه ویژه مناسبت های مختلف را برای کارمندان و مشتریان‌شان تهیه کنند.

یکی از نکات مثبتی که سازمان‌ها را برای تهیه این کارت‌های هدیه ترغیب می‌کند معافیت آنها از مالیات و ارزش افزوده است.

یک نکته مهم دیگر این است که چون امکان سفارش کارت به صورت کد دیجیتالی وجود دارد، با این کار به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کنید و در واقع یک پروژه مسئولیت اجتماعی را کلید می‌زنید.

سرعت یکی از مهمترین ویژگی‌های کارت هدیه دیجی‌کالاست. به این ترتیب که فعال‌سازی کارت هم به سرعت و به صورت خودکار انجام می‌شود. در تمام مراحل این فرآیند و در زمان استفاده از کارت هدیه هم می‌توانید از امنیت آن مطمئن باشید زیرا تمام اطلاعات حساس و تراکنش‌های مالی به صورت امن انجام می‌شود.

چگونه کارت هدیه الکترونیک بگیریم؟

تهیه بسته‌های هدیه برای مناسبت‌های مختلف کار بسیار سختی است و هزینه زیادی برای سازمان به دنبال دارد و البته معمولا از آنها انتقادهایی هم می‌شود. اما با کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا هدایا بسیار کاربردی می‌شوند. با این کار هزینه‌های‌تان هم، از تدارک تا انبارداری، کاهش پیدا می‌کند.

مبالغ این کارت‌ها نامحدود است و می‌توانید آنها را براساس بودجه خود انتخاب کنید. بعد هم با رنگ برند، لوگو و جملات ویژه کاملا شخصی‌سازی کنید و یک هدیه مخصوص برندتان بسازید. در صورتی که کارت‌های هدیه فیزیکی این امکان را ندارند و تنها براساس مناسبت یک جمله روی آنها می‌نویسید. این را هم باید بدانید که کارت‌های هدیه الکترونیک دیجی‌کالا بسیار متنوع هستند و این امکان را دارید که از میان طرح‌های مختلف، کارت مدنظرتان را انتخاب کنید.

ضمن این که می‌توانید آن را برای استفاده از محصولات یک برند، دسته‌بندی یا محصولات خاص در دیجی‌کالا محدود کنید. البته با این کار امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه دیجی‌کالا را به همکاران و مشتریان سازمان‌تان می‌دهید. در کارت‌های هدیه قدیمی امکان این کنترل برای شما وجود ندارد.

اگر می‌خواهید کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا را ویژه نوروز برای سازمان و برندتان سفارش ‌دهید باید در صفحه اول دیجی‌کالا و پایین تبلیغات بزرگ بالای صفحه، روی لینک «کارت هدیه» کلیک کنید.

کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا؛ جایگزین کارت‌ها و هدیه‌های قدیمی

بعد می‌توانید گزینه خرید سازمانی کارت هدیه کلیک کنید. در صفحه جدید انواع کارت الکترونیک و مزایای آن را می‌توانید ببینید.

کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا؛ جایگزین کارت‌ها و هدیه‌های قدیمی

اگر نیاز به مشاوره دارید با ثبت شماره تماس و نام‌تان مشاوران دیجی‌کالا با شما تماس می‌گیرند و برای خرید راهنمایی‌تان می‌کنند. اگر هم نیاز به مشاوره ندارید در انتهای صفحه و در بخش خرید فوری روی لینک ثبت درخواست خرید کلیک کنید. بعد با ثبت مشخصات خود و سازمان‌تان می‌توانید درخواست را ثبت کنید.

برای خرید شخصی هم باز روی لینک کارت هدیه کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود روی لینک کارت هدیه الکترونیکی کلیک کنید تا تمام کارت‌ها را با طرح‌ها و رقم‌های مختلف ببینید. بعضی کارت‌ها امکان تغییر مبلغ هم دارند.

وقتی یکی از آنها را انتخاب کردید وارد صفحه ویژه کارت می‌شوید که در آن می‌توانید در صورت امکان قیمت کارت را تغییر دهید، شماره‌ای که باید کد کارت به آن ارسال شود و پیامی را که دوست دارید بنویسید. بعد هم مشخص کنید که کد چه زمانی برای آن فرد ارسال شود.

فعال‌سازی این کد روی شماره موبایل کاربر به سرعت انجام می‌شود و با این کار امنیت کارت بسیار بالا می‌رود. این امکانات در صورتی که کارت هدیه قدیمی را تهیه کنید برایتان وجود ندارد.

از زمانی که کارت‌ها را سفارش می‌دهید پشتیبانی دیجی‌کالا همراه شماست و اگر شما و همکاران‌تان سوال یا مشکلی داشته باشید 24 ساعته برای پاسخگویی آماده است.

نمونه‌های آن‌ور آب کارت هدیه الکترونیک

کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا نمونه داخلی کارت‌های اعتباری مطرح و معروف دنیاست. این کارت‌ها سال‌هاست ارائه می‌شوند و به صورت بین‌المللی کاربرد دارند. کسانی که امکان تهیه این کارت‌ها را دارند در واقع یک هدیه بین‌المللی تهیه می‌کنند و کسی که کارت را هدیه می‌گیرد می‌تواند از آن برای خرید اینترنتی در سراسر جهان استفاده کند. بدون این که کارت به صورت فیزیکی در دستش باشد و نیاز به حضور در فروشگاه مورد نظرش داشته باشد. بد نیست نمونه‌های بین‌المللی کارت هدیه الکترونیک دیجی‌کالا را مرور کنیم:

آمازون: آمازون یکی از بزرگترین، معتبرترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیاست که می‌توانیم براساس تنوع کالا دیجی‌کالا را با آن مقایسه کنیم.

این سایت خرید اینترنتی هم مدتی است کارت هدیه الکترونیک ارائه می‌کند که از آنها تنها برای خرید از سایت آمازون می‌توانید استفاده کنید. این کارت به صورت یک کد دیجیتال و در رقم‌های 5 تا 100 دلاری ارائه می‌شود.

این کد دیجیتال مستقیم به ایمیل کسی که برایش کارت هدیه تهیه شده ارسال می‌شود تا بتواند با اعتبارش از میان گروه‌های مختلف کالایی آمازون خرید کند و به کتابخانه فیلم‌ها و سریال‌ها در Amazon Prime دسترسی داشته باشد. البته یک نکته درباره کارت‌های هدیه الکترونیک آمازون وجود دارد؛ این کارت‌ها منطقه‌ای است و به طور مثال اگر کسی آن را اروپا خریده باشد نمی‌تواند از آن برای خرید در استرالیا استفاده کند.

eBay: یکی دیگر از محبوب‌ترین سایت های خرید آنلاین یعنی eBay هم کارت‌ هدیه الکترونیک اختصاصی خودش دارد. هرچند که حتما می‌دانید تفاوت eBay و آمازون در این نکته است که در eBay می‌توانید در حراج شرکت کرده و خرید کنید. کارت‌های هدیه این سایت در رقم‌های 50، 100 و 250 دلار عرضه می‌شود و البته باید بدانید که برای تهیه آن و هدیه دادن کارت eBay باید حساب کاربری آمریکا و آدرس پستی در این کشور داشته باشید.

غیر از این دو سایت خرید بزرگ و مطرح، اپل، آی‌تونز، نتفلیکس، اسپاتیفای، ایکس باکس هم کارت‌های هدیه الکترونیک دارند که از آنها هم تنها برای خرید از خودشان می‌توان استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا