چگونههواوی

چگونه Performance Mode را در گوشی های هواوی فعال کنیم؟

فعال‌سازی قابلیت Performance Mode در گوشی های هواوی ، عملکرد سخت‌افزاری را به بالاترین سطح ممکن ارتقا می‌دهد.

اکوسیستم نرم‌افزاری رابط کاربری EMUI به شکلی طراحی شده تا به طور پیش‌فرض و برای دست‌یابی به بهترین عملکرد باتری، توان سخت‌افزاری گوشی را محدود کرده و در سطح متعادلی قرار دهد. با ادغام قابلیتی با عنوان Performance Mode یا همان «حالت عملکرد» می‌توان از حداکثر توانایی سخت‌افزاری گوشی استفاده کرد. این انتخاب به عهده کاربر گذاشته شده تا از حداکثر توان سخت‌افزاری گوشی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف استفاده کند یا اینکه با صرفه‌جویی بیشتر در مصرف باتری، عملکردی متعادل و طولانی‌تر را تجربه کند.

تاثیر فعال‌سازی Performance Mode روی گوشی

فرآیند فعال‌سازی Performance Mode کاملاً ساده و سرراست است. این حالت توان دستگاه را به حداکثر می‌رساند؛ اما پیش از به‌کارگیری آن باید به چند نکته مهم توجه داشت. اول اینکه تاثیر فعال‌سازی این قابلیت روی مصرف باتری است. اگرچه بهینه‌سازی‌های متفاوتی به منظور مدیریت مصرف باتری در گوشی‌های هوشمند هوآوی انجام شده اما باید توجه داشت که استفاده بیشتر از توان سخت‌افزاری، به طور طبیعی به افزایش مصرف باتری منجر خواهد شد.

در صورتی که لازم است تفاوت مصرف باتری را در زمان خاموش یا روشن بودن این قابلیت سنجیده شود، کافی است در بخش تنظیمات گوشی، در قسمت باتری به مقادیر درج شده در قسمت زمان باقی‌مانده باتری (Remaining Battery Time) دقت کنیم.

 زمان فعال کردن Performance Mode

قابلیت افزایش عملکرد به منظور استفاده حداکثری از توان سخت‌افزاری گوشی‌های هوآوی، مصرف بیشتر باتری را به همراه خواهد داشت. بسیاری از کاربران همچنان ترجیح می‌دهند از حداکثر توان گوشی خود استفاده کنند. از سویی دیگر شاهد افزایش روزافزون نیاز بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را به منابع سیستمی و سخت‌افزاری هستیم.

بهتر است در زمان اجرای بازی‌های سنگینی که به توان سخت‌افزاری قابل توجهی نیاز دارند یا استفاده از نرم‌افزارهای سطح بالا نظیر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و ویدئو، حالت عملکرد فعال باشد.

در استفاده‌های معمول مانند گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، به‌کارگیری دوربین یا اجرای اکثر بازی‌های متداول و ساده، نیازی به فعال‌سازی این قابلیت نیست و عملکرد عادی گوشی به طور کامل نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

چگونه فعال کنیم؟

فعال‌سازی Performance Mode در گوشی‌های هوآوی جهت افزایش قدرت پردازشی به سادگی انجام پذیر است.

چگونه Performance Mode را در گوشی های هواوی فعال کنیم؟

برای این منظور کافی است به قسمت تنظیمات گوشی (Settings) مراجعه کرده و با انتخاب گزینه باتری (Battery) گزینه حالت عملکرد حداکثری (Performance Mode) فعال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا