چگونه

چگونه تاریخچه تماشای ویدیو روی یوتیوب را برای همیشه حذف کنیم؟

حریم خصوصی آنلاین و البته نبود آن امروزه به یک معضل بزرگ در دنیا تبدیل شده است. در نتیجه این نگرانی، سرویس‌ها هر روزه ویژگی‌های جدیدی را برای محافظت از حریم کاربران عرضه می‌کنند. اگر از کاربران یوتیوب هستید، یکی از نگرانی‌های شما احتمالا حذف تاریخچه جستجو و ویدیوهای مشاهده شده توسط شما در یوتیوب است. این اطلاعات می‌توانند به بازاریابان اینترنتی و دیگر شرکت‌های تبلیغاتی اطلاعات لازم درباره شما و عادت‌های آنلاین شما را بدهد.

یکی از راه هایی که می‌توانید از دخالت این سرویس‌های تبلیغاتی از سرک کشیدن در اطلاعات یوتیوب جلوگیری کنید، حذف تاریخچه (History) یوتیوب است. با اینکه در گذشته این کار به صورت دستی توسط کاربر انجام می شد اما امروزه گوگل این پروسه را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و دیگر نیازی به یادآوری کردن برای پاک سازی تاریخچه یوتیوب شما ندارد.

برای فعالسازی این ویژگی قدم‌های زیر را دنبال کنید.

ابتدا به بخش Activity Control اکانت گوگل خود بروید. برای این کار می‌توانید از این لینک مستقیما وارد این قسمت شوید. سپس گزینه Data & Personalizations را انتخاب کنید. در اینجا ابتدا روی گزینه Youtube history و سپس manage activity کلیک کنید.

در بخش Youtube history شما با دو گزینه مواجه می‌شوید. گزینه سمت راست به شما می‌گوید که چه زمانی تاریخچه یوتیوب شما حذف شود. در اینجا روی گزینه «Choose to delete automatically» کلیک کنید تا از این به بعد حذف هیستوری یوتیوب شما به صورت اتوماتیک انجام شود.

همچنین در این قسمت می‌توانید از گوگل بخواهید که تاریخچه فعالیت‌های یوتیوب شما را هر سه ماه یا هر 18 ماه حذف کند.

پس از اتمام تغییرات را ذخیره کنید. در صورتی که این روش را به درستی دنبال کرده باشید گوگل به شما اعلام می‌کند که تاریخچه تمامی فعالیت‌های شما سریعا حذف خواهند شد.

آموزش کامل حذف تاریخچه یوتیوبiCloud

آموزش کامل حذف تاریخچه یوتیوبiCloud

احیانا اگر می‌خواهید که تاریخچه فعالیت شما به کل از ابتدا ثبت نشود نیز می‌توانید قدم‌های زیر را دنیال کنید.

از صفحه Activity control گوگل مجددا به بخش youtube history در سمت راست صفحه بروید. در اینجا باید یوتیوب هیستوری را به طور کامل غیرفعال کنید.

ابتدا گزینه Change Setting را انتخاب کنید.

در اینجا با دو گزینه روبرو هستید. گزینه اول «Include the YouTube videos you watch» و گزینه دوم «Includes your searches on YouTube» را نشان می‌دهد. باری اینکه تاریخچه فعالیت‌های شما رد یوتیوب از جمله ویدیوهایی که تماشا کرده اید و همچنین جستجوهای شما در یوتیوب به طور کامل حذف شوند، کلیدی را که رد بالای انها قرار دارد غیرفعال کنید.

آموزش کامل حذف تاریخچه یوتیوبiCloud

آموزش کامل حذف تاریخچه یوتیوبiCloud

منبع: ورج

‫37 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 플레이는 33개 언어와 다양한 화폐를 지원하여, 250개 이상의 게임으로 이루어진 슬롯 포트폴리오를 전 세계 시장에 제공합니다.
    프라그마틱

    프라그마틱의 게임은 항상 최고 수준의 퀄리티를 유지하고 있어요. 이번에도 그런 훌륭한 게임을 만났나요?

    http://keoghsflex.com/
    https://hquwhequiw.weebly.com/
    https://boramall.net/hot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا