بازی

پلی استیشن 5 با حافظه 2 ترابایتی و قیمت 499 دلار عرضه می‌شود؟

چند روز پیش یکی از فاش کنندگان مشهور و با سابقه، تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی پلی استیشن 5، جدیدترین کنسول شرکت سونی را اعلام کرد. طبق گفته این کاربر توییتر، پلی استیشن 5 در تاریخ 20 نوامبر 2020 در ایالات متحده با قیمت پایه 499 دلار عرضه خواهد شد. با اینکه این خبر فعلا در حد شایعه است، اما همچنان برای طرفداران هیجان‌انگیز است. اگر قیمت 499 دلار حقیقت داشته باشد، بنابراین کنسول جدید سونی با بهره‌مندی از قدرتمندترین سخت‌افزارهای گیمینگ دنیا و با یک قیت بی‌نظیر برای طرفداران عرضه خواهد شد. این در حالی است که خرید یک کامپیوتر گیمینگ با همین مشخصات سخت‌افزاری، قیمتی دو تا سه برابری را روی دست خریدار می‌گذارد. البته این فاش کننده در کنار تاریخ و قیمت، یک خبر جذاب دیگر را نیز برای کاربران کنار گذاشته است.

طبق ادعای این کاربر توییتر، پلی استیشن 5 با حافظه داخلی 2 ترابایتی SSD عرضه می‌شود، که ارتقاء قابل توجهی در مقایسه با پلی استیشن 4 فعلی با حافظه 1 ترابایتی محسوب می‌شود. فروش کنسول جدید با حافظه 2 ترابایتی SSD و قیمت 499 دلار می‌تواند موفقیت عظیمی را برای شرکت سونی به همراه داشته باشد.

این فاش کننده می‌گوید سونی پلی استیشن 3 را با قیمت 299 دلار در سال 2012 عرضه کرد و سال بعدی نیز پلی استیشن 4 با قیمت 399 دلار معرفی شد. او معتقد است سونی با پیروی از همین استراتژی، پلی استیشن 5 را با قیمت 499 دلار عرضه می‌کند.

البته سونی سال 2018 پلی استیشن 4 پرو با حافظه داخلی 2 ترابایتی را به‌صورت محدود در کشور ژاپن عرضه کرده بود و از آنجایی که قیمت آن 499 دلار بود، بنابراین می‌توان امیدوار بود که ادعای این فاش کننده حقیقت داشته باشد و نسل پنجم کنسول سونی با همین قیمت عرضه شود.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

‫519 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا