بازیتکنولوژی

هشتم اسفند، پایان عمر فروم‌های پلی استیشن سونی

فروم‌ها و یا همان انجمن‌ها، محل خوبی برای تبادل‌نظر در خصوص موضوعات مختلف به شمار می‌روند. همچنین شرکت‌ها نیز می‌توانند از این طریق، از بازخوردها، مشکلات، باگ‌ها و به طور کل صحبت‌هایی که در رابطه با آن‌ها و محصولاتشان مطرح می‌شوند، مطلع شوند.

اما دارندگان کنسول پلی‌استیشن که تعدادشان کم هم نیست دیگر نمی‌توانند از اواخر ماه جاری میلادی از مزیت‌های فروم‌های پلی استیشن بهره‌مند گردند. اخیرا شرکت سونی از پایان دادن به عمر فروم‌های پلی استیشن خود در تاریخ 27 فوریه (هشتم اسفند) خبر داد.

این بیانیه از سوی سونی در حالی مطرح شد که کمتر از دو هفته به پایان ماه فوریه باقی مانده است. این شرکت حتی توضیحی را در خصوص چرایی لغو و عدم آغاز این فروم‌ها ارائه نداده و کاربران را به دیگر صفحات همانند پلتفرم‌های اجتماعی سوق می‌دهد.

سونی با انتشار بیانیه‌ای نوشت: از 27 فوریه، فروم‌ها در Playstation.com دیگر قابل دسترسی نخواهند بود. ما شما را به Playstation.blog، توییتر، فیسبوک و اینستاگرام دعوت می‌کنیم تا در این پلتفرم‌ها گفت‌وگوهای خود را ادامه دهید. برای دریافت خدمات پشتیبانی، لطفا به آدرس Playstation.com/hep مراجعه کنید.

در هر صورت، حذف فروم‌ها نمی‌تواند چندان برای کاربران میلیونی پلی استیشن خوشایند باشد. این فروم‌ها، بستری را فراهم می‌کرد که از طریق آن، دارندگان این کنسول می‌توانستند باگ‌ها و یا مشکلات را گزارش و بازخوردها را منعکس کنند. مهم‌تر اینکه فضایی را بوجود می‌آورد که گیمرها می‌تواند در خصوص تمامی‌موضوعات مرتبط با پلی استیشن به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

بعید به نظر می‌رسد که پلتفرم‌هایی همچون فیسبوک، توییتر و یا اینستاگرام بتوانند همین قابلیت‌هایی را ارائه دهند و یا حتی مورد استقبال کاربران قرار گیرند.

 

نوشته های مشابه

‫1,275 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا