سونی

سونی یک پتنت جدید برای اکسپریا 2020 ثبت کرد

سونی با عرضه نسل جدید گوشی‌های سری اکسپریا در سال 2019 توانست تا حدودی خود را در بازار رقابت حفظ کند. این شرکت در سال جاری با عرضه گوشی‌هایی با نمایشگر 21:9 موفق شد علاقه‌مندان زیادی را جذب کند. حال به‌نظر می‌رسد سونی برای سال 2020 هم برنامه‌های جذابی را برای گوشی‌های سری اکسپریا در نظر دارد. پتنت جدیدی که سونی به تازگی ثبت کرده، اسمارت‌فونی را نشان می‌دهد که در کناره‌ها و قسمت بالایی از حاشیه بسیار ناچیزی برخوردا راست.

پتنت جدید سونی اکسپریا 2020

با نگاه دقیق‌تر به این تصاویر می‌بینیم که در گوشه‌های بالایی این دیوایس، یک سری اطلاعات هم نمایش داده می‌شوند که آیکون ساعت در سمت چپ و وضعیت باتری در گوشه سمت راست به چشم می‌آید. این یعنی احتمالا سونی در این گوشی از یک حفره در مرکز نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد و احتمالا شباهت‌هایی به گلکسی نوت 10 و گلکسی A51 و A71 خواهد داشت. حال با استفاده از همین پتنت‌، طراحان خلاق وبسایت LetsGoDigital موفق به ساخت یک رندر جذاب از این پتنت شرکت سونی شده‌اند که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

پتنت سونی اکسپریا 2020

جدا از این تصویر، فعلا اطلاعات خاصی از این پتنت در دسترس نیست اما احتمال می‌رود این طرح متعلق به گوشی مدل «اکسپریا 6» باشد که به عقیده برخی به اتصال 5G هم مجهز خواهد بود.

سال گذشته سونی در جریان کنگره جهانی موبایل از اکسپریا 1، اکسپریا 10 و 10 پلاس رونمایی کرد و بعید نیست در رویدادی که تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود شاهد رونمایی از اسمارت‌فون جدید این شرکت باشیم.

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا