موبایل

انتشار جزئیاتی از دوربین می‌ نوت 10 شیائومی

شیائومی چندی پیش و در جریان مراسمی‌اختصاصی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Mi CC9 Pro که در بازارهای جهانی با نام می‌ نوت 10 عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.

ویژگی بارز این گوشی، دوربین 5 گانه آن است که به دو سنسور تله‌فوتوی متفاوت مجهز شده است. شیائومی به‌تازگی اطلاعاتی را از دوربین این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر کرده که در آن به تفاوت عکس‌هایی ثبت شده با هر کدام از سنسورهای این گوشی اشاره می‌شود.

بر اساس آنچه شیائومی اعلام کرده، کاربران می‌توانند فریمی‌ثابت را از فاصله دورتری بگیرند که بدین ترتیب، فاصله‌ای که در آن سوژه و بک‌گراند بدون تغییر باقی می‌مانند، در مقایسه با فاصله سوژه با دوربین، کوچک‌تر است.

در ادامه آمده است زمانی که کاربر از سنسور اصلی استفاده می‌کند، درواقع این سنسور معادل یک لنز 25 میلیمتری عمل می‌کند. اما زمانی که به لنز تله‌فوتو با زوم 2 برابری سوییچ می‌کند، نقطه کانونی به 50 میلیمتر می‌رسد. بنابراین، اگر به دنبال ثبت سوژه‌ها در همان فوکوس می‌بایست چند قدم عقب رفت.

انتشار جزئیاتی از دوربین می‌نوت 10 شیائومی

از طرفی دیگر، اگر به سنسور تله‌فوتو با زوم 5 برابری سوییچ شود، باید چند قدم بیشتر به عقب رفت. با نگاهی به تصاویر بالا و پایین، می‌توان بهتر به این تفاوت‌ها پی برد.

انتشار جزئیاتی از دوربین می‌نوت 10 شیائومی

البته نباید فراموش کرد که عکس‌های افراد اگر با لنز تله‌فوتو گرفته شود، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد چراکه به دلیل استفاده از لنزهای واید تغییری در چهره آن‌ها ایجاد نمی‌شود و سایر ویژگی‌های موجود در عکس نیز به صورت برجسته و اغراق‌آمیز به نظر نمی‌رسند.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا