اپلچگونه

نحوه اسکرین شات گرفتن از کل صفحه یک وب‌سایت با گوشی آیفون

گوشی آیفون از قابلیتی برخوردار است که با کمک آن می‌تواند از کل صفحه یک وب‌سایت، اسکرین شات بگیرد. این ویژگی می‌تواند برای مواقعی که وقت کافی برای خواندن یک متن طولانی ندارد، بسیار مفید باشد.

در واقع، با این روش، می‌توان صفحه را ذخیره و در فرصت مناسب، آن را مطالعه کرد. برای آشنایی با این ترفند در گوشی‌های آیفون با ما همراه باشید.

ابتدا مرورگر سافاری اپل را باز کنید و سپس یک وب‌سایت را باز کنید مثلا com

در اینجا باید یک اسکرین شات بگیرید. در مدل‌های جدید آیفون که دکمه هوم وجود ندارد، این کار از طریق انتخاب دکمه‌های افزایش صدا و پاور به صورت همزمان انجام می‌شود. در گوشی‌های قدیمی‌تر و مجهز به دکمه هوم نیز، می‌توان با فشار دادن همزمان دکمه هوم و پاور اسکرین شات گرفت

بعد از ظاهر شدن تصویر، گزینه Full Page را که در قسمت بالایی قرار دارد، انتخاب کنید

حال گوشی آیفون شما از کل صفحه وب‌سایت عکس خواهد کرد. در صورت تمایل می‌توانید از ابزار مربعی شکل کراپ (برش) که در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه جای گرفته، برای جدا کردن بخش خاصی از متن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ابزار خودکار نیز برای خط کشیدن یا انتخاب بخش‌هایی از متن صفحه، استفاده کنید

در پایان با انتخاب گزینه Done، فایل ذخیره خواهد شد

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровный пол без лишних затрат? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по стяжке пола м2 по доступной стоимости, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا