موبایل

شیائومی ردمی ‌8 رونمایی شد، باتری 5000 میلی‌آمپری به‌همراه دوربین دوگانه

تنها دو هفته پس از رونمایی ردمی‌ 8A، شیائومی ‌رسما از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان ردمی ‌8 رونمایی کرد.

اگرچه این گوشی از مشخصات نسبتا مشابهی با مدل قبلی برخوردار است اما به بدنه‌ای شیشه‌ای و طراحی Aura Mirror مجهز شده است. ردمی 8 از دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره می‌برد و در چند مدل مجهز به رم و حافظه داخلی مختلف عرضه خواهد شد.

و اما در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت که ردمی ‌8 به نماشیگری 6.22 اینچی اچ‌دی پلاس IPS LCD و دوربین  سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 مجهز شده و در قسمت پشتی نیز از دوربین دوگانه با سنسورهای اصلی 12 مگاپیکسلی IMX 363 سونی با دیافراگم F/1.8 و 2 مگاپیکسلی براق عمق‌بخشی به تصاویر استفاده شده است.

این دوربین به فناوری تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده که از هشت پروفایل متفاوت بهره می‌برد. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، حسگر اثر انگشت است که در زیر دوربین پشتی جای گرفته است.

توان پردازشی این گوشی از طریق پردازنده اسنپدراگون 439 تامین می‌شود. مدل پیشرفته ردمی 8 مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. در خصوص باتری گوشی نیز باید گفت که در این محصول باتری 5000 میلی‌آمپری تعبیه شده که از فناوری شارژ 10 واتی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات ردمی 8 می‌توان به ورودی 3.5 میلیمتری هدفون، مقاومت نسبی بدنه در برابر قطرات آب و موج رادیو FM وایرلس اشاره کرد. ردمی 8 در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. شیائومی، قیمت مدل مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی را حدود 112 دلار و مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی را حدود 126 دلار تعین کرده است.

ردمی ‌8 رونمایی شد، باتری 5000 میلی‌آمپری به‌همراه دوربین دوگانه

منبع: GSMArena

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا