اپلچگونه

نحوه تمیز کردن نمایشگر مک بوک اپل

حتی اگر جزو آن دسته از کاربرانی باشید که به تمیزی مک بوک‌ خود اهمیت می‌دهند، بازهم می‌توان نشانه‌هایی از جرم و آلودگی را روی بدنه و نمایشگر این محصول مشاهده کرد.

در واقع، نمایشگر مک بوک‌ها به راحتی لکه‌های ناشی از اثر انگشت را به خود جذب می‌کنند و گردوغبار ناشی از جابجایی‌های مداوم نیز به تشدید این جرم‌ها کمک می‌کند. بنابراین، کاربران می‌بایست هر چند وقت یک‌بار، نمایشگر مک بوک خود را تمیز کند تا از شر این لکه‌ها و جرم‌های آزاردهنده خلاص شود.

اما قبل از شروع و اقدام به تمیز کردن نمایشگر مک بوک‌ها باید نکاتی را در نظر بگیرید. اپل در این خصوص به کاربران هشدار داده که هرگز از مواد پاک‌کننده‌ای همچون استون، شیشه پاک‌کن‌های خانگی، اسپری‌های ائروسل، حلال‌ها، آمونیاک یا پاک‌کننده‌های حاوی پراکسید هیدروژن استفاده نکنند حال با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان با دنبال کردن مراحل زیر، نسبت به تمیز کردن نمایشگر مک بوک اقدام کرد.

  • دستگاه مک خود را خاموش کرده و کابل آن را از برق خارج کنید
  • یک پارچه تمیز، نرم و بدون پرز را با آب خیس کرده و نمایشگر را با آن پاک کنید. هرگز مایع را به طور مستقیم روی نمایشگر اسپری نکنید چراکه در صورت نفوذ به نمایشگر می‌تواند مشکل‌ساز شود.
  • پس از پایان فرآیند تمیز کردن، صبر کنید تا رطوبت باقی‌مانده روی نمایشگر به طور کامل خشک شود

بدیهی هست که علاوه بر مک بوک‌ها، می‌توان دستورالعمل فوق را برای تمیز کردن نمایشگر دیگر محصولات اپل نیز به‌کار برد.

 

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровный пол в своей квартире или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по устройству стяжки пола в Москве и области, а также гарантируем доступные цены и высокое качество работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا