اپل

اپل‌واچ 2020 احتمالا به نمایشگر میکرو LED مجهز خواهد بود

شنیده‌ها از تصمیم اپل برای تغییری اساسی در طراحی محصولات سال آتی این شرکت خبر می‌دهند که یکی از آن‌ها استفاده از نمایشگر میکرو LED در نسل جدید اپل‌واچ است.

به نظر اپل قصد دارد تا علاوه بر استفاده از فناوری ارتباطی 5G در آیفون‌های 2020، ساعت هوشمند خود موسوم به اپل‌واچ را نیز مجهز به قابلیتی پیشرفته روانه بازار کند تا ازین طریق بتواند افت فروش محصولات خود در طی ماه‌های اخیر را جبران  کند.

در همین رابطه، اخیرا گزارش شده که اپل در آستانه عقد قرارداد همکاری با دو شرکت تایوانی برای تامین نمایشگرهای میکرو LED برای ساعت‌های اپل‌واچ خود است. یکی از این شرکت‌ها Yu Chaung نام دارد که در زمینه پردازنده‌های میکرو LED فعالیت دارد و شرکت دیگر،Sui Bao است اسمبل کردن نمایشگرها را انجام می‌دهد.

گفته می‌شود که این دو شرکت اخیرا در حال کار بر روی نمایشگرهای میکرو LED به منظور استفاده در محصولات شرکت سامسونگ بوده‌اند و احتمال می‌رود که در سال آینده، این شرکت کره‌ای نیز گجت‌های مجهز به نمایشگرهای میکرو LED را به بازار عرضه کند.

هنوز شرکت Yu Chuang واکنشی را نسبت به این گزارش نشان نداده اما Sui Bao گفت که خط تولید این نمایشگرهای آماده است و در حال مذاکره با یکی از شرکت‌های آمریکایی تولیدکننده ساعت‌های هوشمند است. این شرکت حرفی از اپل به میان نیاورد.

با توجه به این‌که تولید انبوه نمایشگرهای میکرو LED زمان‌بر خواهد بود، احتمالا رونمایی و عرضه اپل‌واچ‌های 2020 اپل تا قبل از فصل پاییز سال آینده محقق نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا