بازیچگونهمایکروسافت

قبل از هدیه دادن ایکس باکس به کودکان چه کنیم؟

تنظیماتی که والدین باید قبل از هدیه دادن Xbox روی کنسول انجام بدهند چیست

خوشبختانه مایکروسافت و ایکس باکس ابزارهای بسیاری خوبی برای والدین دارند. این ابزارها به شما امکان می‌دهد بتوانید فعالیت فرزند خود را با ایکس باکس کنترل و درصورت لزوم محدود کنید.

ایکس باکس وان ایکس

در ادامه چند نکته بسیار خوب را به شما آموزش می‌دهیم تا پیش از هدیه دادن ایکس باکس به فرزندتان انجام دهید. نکته خوب ماجرا این است که این تنظیمات روی ویندوز کامپیوتر فرزند شما هم اعمال می‌شود (درصورتی که حساب کاربری او را به ویندوز متصل کنید).

قبل از هدیه دادن، ایکس باکس را آپدیت کنید

اول از همه زمانی که دستگاه ایکس باکس وان را خریداری کردید آن را با احتیاط از جعبه خارج کنید. سپس آن را به اینترنت منزل و تلویزیون وصل کنید. آموزش همه این مراحل در جعبه ایکس باکس قرار دارد.

به این موضوع هم توجه کنید که تیم ایکس باکس مدام این کنسول را آپدیت می‌کنند و احتمالا برای دستگاه شما چند گیگابایت آپدیت منتظر باشد پس باید صبر و حوصله داشته باشید، مخصوصا اگر سرعت اینترنت شما خوب نیست. این آپدیت‌ها هزاران ویژگی را به ایکس باکس اضافه می‌کنند و نباید آنها را از دست بدهید. برای اینکه سورپرایز شما خراب نشود این کار را زمانی که آنها منزل نیستند انجام دهید و پس از همه مراحل زیر دوباره کنسول را مانند قبل در جعبه بگذارید تا بچه‌ها لذت باز کردن آن را از دست ندهند.

اکانت مایکروسافت بسازید

برای کارکردن با ایکس باکس باید اکانت مایکروسافتی درست کنید. اگر هم از قبل اکانت Outlook یا هات میل دارید از همان می‌توانید استفاده کنید. اگر هم نه از طریق لینک‌های پایین می‌توانید بسیازید. به این موضوع هم دقت کنید که باید یک اکانت برای خودتان و یک اکانت هم برای کودک خوش‌شانستان درست کنید.

ساخت اکانت outlook

ساخت اکانت هات میل

  1. پس از اینکه هر دو اکانت حاضر شد حالا باید به این لینک بروید.
  2. حالا با حساب کاربری خودتان اینجا وارد شوید.
  3. در این قسمت گزینه Add a Child را انتخاب کنید. *از اینجا هم می‌توانید برای فرزند خود اکانت بسازید.
  4. زمانی که اکانت فرزند خود را اضافه کردید، می‌بینید که پایین اسم شما Adult و پایین اسم فرزندتان Child نوشته می‌شود. حالا می‌توانید از ابزارهای کنترلی والدین استفاده کنید.

  • اگر Activity Reporting را انتخاب کنید برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود و می‌گویند فرزند شما دقیقا چه استفاده‌ای از ایکس باکس می‌کند.
  • همانطور که می‌دانید ایکس باکس وان به مرورگر اج مجهز است و فرزند شما می‌تواند همه صفحات وب را ببیند. برای جلوگیری از این کار می‌توانید گزینه block all adult website را انتخاب کنید تا دیگر به صفحات مستهجن دسترسی نداشته باشد. البته این صفحات در ایران همه فیلتر هستند اما اگر حساسیت زیادی دارید می‌توانید حتی یک لیست تهیه کنید و به مرورگر فقط اجازه دیدن آن صفحات خاص را بدهید.
  • به قسمت Apps, Games & Media بروید تا سن کودک خود را ثبت کنید. به این ترتیب ایکس باکس اجازه نمی‌دهد فرزند شما بازی را انجام دهد که مناسب سن او نیست.
  • به قسمت Screen Time بروید و مشخص کنید فرزند شما چه ساعت‌هایی و یا چند ساعت در روز اجازه بازی کردن دارد.
  • همچنین می‌توانید به کارت اعتباری خود را اضافه کنید و به فرزندتان اجازه ندهید از سقف مورد نظر شما در ماه بیشتر خرید کند.

منبع
windows central

نوشته های مشابه

‫323 دیدگاه ها

  1. Тег | Хрустальная ваза http://hrustal-mir.ru/id/vaza-d-s-stola–firmennyy–sr–c-62-4-1426.html

    Экономьте время на получении заказа http://hrustal-mir.ru/id/salatnik-0007-1388.html
    В интернет-магазине доступно 2 варианта доставки:
    Хрустальные вазы для цветов http://hrustal-mir.ru/id/vaza-dlya-cvetov-5331-1000-16-24-5-sm–461.html

    Сейчас купить хрустальную вазу для цветов не составляет большого труда, огромных выбор представлен в интернет-магазинах, а также в Инстаграм http://hrustal-mir.ru/id/steklyannyy-cvetok-kolos-2001.html
    Достаточно просто ввести в поисковую строку: хрустальные вазы для цветов в Спб или купить хрустальную вазу для цветов в Москве, и поиск выдаст множество онлайн-магазинов или магазинов в городе, где можно выбрать понравившуюся модель, прицениться, обдумать заранее, к каким цветам эта ваза подойдет http://hrustal-mir.ru/gbook/ID_48.html
    Также, многие прописывают в поиске “вазы для цветов гусь хрустальный купить” http://hrustal-mir.ru/id/nabor-stopok-8016-900-43-35g-2223.html
    Магазин хрусталя “Гусь хрустальный” предлагает покупателю огромный ассортимент товаров по различным ценам http://hrustal-mir.ru/id/chaynik-zavarochnyy–834.html
    Магазин часто выставляет скидки и акции на товары http://hrustal-mir.ru/id/salatnik-ba-901-1258.html
    Если покупатель определяется с выбором, магазин без проблем может недорого организовать доставку http://hrustal-mir.ru/page/page12.html

    Количество в наборе | 1 шт http://hrustal-mir.ru/id/v-assortimente-raznye-figurki-iz-cvetnogo-stekla-zayac-2242.html

    На самом деле, хрустальная ваза – универсальная вещь, которая может служить как замечательным подарком друзьям и родным, а также, будет шикарным украшением любого интерьера http://hrustal-mir.ru/id/nabor-bokalov-6317-900-43-1181.html

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا