مایکروسافت

دومین شرکت نوآور جهان؛ مایکروسافت، آغاز عصر پلتفرم Teams

مایکروسافت، دومین شرکت نوآور سال در بین 50 شرکت نوآوری برتر 2020 از نگاه مجله Fastcompany است که این جایگاه را به واسطه عرضه پلتفرم پیام‌رسان «مایکروسافت Teams» به دست آورده است.

پلتفرم پیام رسان مشهور مایکروسافت که «Teams» نام دارد، به عنوان برترین پیام رسان کاری در سال 2019 انتخاب شد و توانست در این مسیر رقبای مهمی مثل «Slack» را شکست دهد. مایکروسافت Teams جولای سال گذشته 14 میلیون کاربر روزانه داشت و ژانویه امسال این رقم از مرز 20 میلیون عبور کرد که نشان از رشد قابل توجه این پلتفرم دارد. از جمله آمار قابل توجه این پلتفرم اینکه بیش از 91 درصد از شرکت‌های برتر آمریکایی از این پلتفرم پیام‌رسان استفاده می‌کنند.

رابط انعطاف‌پذیر این پلتفرم امکان استفاده از قابلیت‌های چت، تماس و جلسات وییدیویی را به کاربران می‌دهد و همین مسئله موجب شده کارکنان شرکت‌ها به راحتی از قابلیت‌های متنوع این پلتفرم در محیط کاری خود استفاده کنند.

«جرد اسپاتارو» معاون ارشد آفیس 365 شرکت مایکروسافت می‌گوید: «مشتریان همواره از ما حجم عظیمی از قابلیت‌ها را به‌صورت یک‌جا می‌خواهند. پلتفرم Teams امکان ویرایش درون برنامه‌ای اسناد را فراهم می‌کند و همین مسئله برای مثال باعث می‌شود کاربران نیازی به مراجعه به دیگر برنامه‌های ویندوز برای ویرایش اسناد نداشته باشند.»

مایکروسافت همچنین با این پلتفرم بسیاری از کارمندان سنتی را که در سرویس‌های قبلی نادیده گرفته شده‌اند، هدف قرار داده است. این قابلیت‌های جدید برای مثال به پزشکان، کارمندان مرکز خدمات مشتریان و خدمه انبار این امکان را می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های روزانه خود را از دورن برنامه مدیریت کنند. برای مثال، شرکت مشهور «ایکیا» (Ikea) بیش از 70 هزار نفر از پرسنل خود را به پلتفرم Teams مایکروسافت آورده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا