چگونه

ویژگی «دارک مد» به اپلیکیشن جیمیل اضافه شد

پس از گذشته چند ماه از عرضه آی او اس 13 و اندروید 10 که حالت «دارک مد» را به فضای رابط کاربری اضافه کردند، گوگل به عنوان یکی از اخرین شرکت‌ها تصمیم گرفت این ویژگی را بالاخره در اپلیکیشن جیمیل هم استفاده کند.

گوگل حات دارک مد را ابتدا شهریور امسال عرضه کرد که البته عنوان کرد ممکن است عرضه آن برای تمامی کاربران سراسر دنیای چند هفته طول بکشد. حال اگر گوشی شما از جدیدترین نسخه آی او اس یا اندروید بهره میبرد، بنابراین می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نحوه فعالسازی

برای استفاده از این حالت، علاوه بر داشتن آخرین نسخه از آی او اس و اندروید، شما باید آخرین نسخه اپلیکیشن جیمیل را نیز نصب کرده باشید.

اندروید 10

چنانچه حالت دارک مد سیستم عامل اندروید 10 را فعال کرده باشید، زمانی که وارد جیمیل شوید، خواهید دید که برنامه به صورت اتوماتیک به حالت دارک مد درآمده است. اما در صورتی که می‌خواهید این حالت را به صورت دستی غیرفعال کنید، ابتدا آیکون منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه را لمس سپس گزینه Setting را انتخاب کنید. در بخش General Setting میتوانید تم برنامه را به دارک یا عادی تغییر دهید.

iOS 13

این پروسه برای سیستم عامل iOS 13  هم مشابه است. در صورتی که ویژگی دارک مد در رابط کاربری را فعال کرده باشید، اپلیکیشن جیمیل هم به‌صورت اتوماتیک به حالت دارک مد مجهز می‌شود. در صورتی که بخواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید، ابتدا آیکون همبرگر را لمس کرده سپس در بخش Setting گزینه Theme را انتخاب کنید. در اینجا گزینه Dark را انتخاب کنید.

منبع: techradar

نوشته های مشابه

‫407 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا