تکنولوژی

مدیر پروژه خودروهای پرنده اوبر استعفا کرد

شرکت اوبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدیر ارشد بخش محصولات این شرکت، Jeff Holden از سمت خود کناره گیری کرده است. این شرکت در توضیح استعفای آقای Holden (که از سال 2014 همکاری خود را با اوبر آغاز کرد) تنها اشاره کرد که وی قصد دنبال کردن مقاصد دیگر را داشته است. آخرین سمت آقای Holden، مدیریت پروژه خودروی پرنده شرکت اوبر بود که Elevate نام دارد، پروژه‌ای که بعد از روی کار آمدن مدیر عامل جدید این شرکت، دارا خسروشاهی، با پیشرفت زیادی جلو رفت.

آقای Holden آخرین بار در کنفرانس  سالیانه ماشین های پرنده «second annual flying car summit» درباره دستاوردهای خود و تیمش در پروژه Elevate صحبت کرده بود. کنفرانس سالیانه ماشین های پرندهsecond annual» flying car summit» اجلاسی است که مدیران شرکت‌های مختلف در آن مسائل حمل‌ونقل در آینده را بررسی می‌کنند که در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. درست قبل از شروع این کنفرانس، اوبر نسخه پروتوتایپ (نمونه اولیه) از تاکسی پرنده خود را معرفی و اعلام  کرد که این خودرو تا سال 2020 وارد سرویس تاکسی‌های هوایی این شرکت که UberAir نام دارد، خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آقای Holden بعد از ترک اوبر قرار است کجا کار کند اما آقای Eric Allison، مدیر عامل سابق استارتآپ  Zee Aeroبعد از خروج Holden، وضایف او را به عهده خواهد گرفت.

توضیح عکس: طراحی مفهومی اوبر از خودروهای هوایی و مکان صعود و فرود آنها که در سال 2016 منتشر شد

Holden که توسط مدیر عامل سابق این شرکت، تراویس کلانیک استخدام شده بود، به مدت 4 سال با اوبر همکاری کرد و تا قبل از آن به عنوان نائب رئیس بخش محصولات شرکت Groupon مشغول به کار بود. سخنگوی اوبر درباره این کناره گیری و اقدام بعدی شرکت اعلام کرد: «همانطور که در کنفرانس هفته پیش اشاره شد، آینده حمل و نقل و تاکسی رانی هوایی، برای ما از اولویت‌هاست. تحت رهبری Eric Allison و تیمش، مسیر پیچیده و پر چالش را به سمت موفقیت طی خواهیم کرد».

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا