تکنولوژی

عرضه نسخه کوچک‌تر گوگل هوم با قیمت 49 دلار

امروز چهارم اکتبر، برنامه معرفی محصولات جدید در سن فرنسیسکو توسط شرکت گوگل برگزار می‌شود که انتظار داریم در آن محصولات دیگری غیر از گوشی هوشمند نیز معرفی شود. طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، به احتمال زیاد نسخه کوچک‌تر بلندگوی هوشمند گوگل تحت عنوان Google Home Mini و اطلاعات مربوط به قیمت آن و زمان عرضه به بازار نیز در این برنامه معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، بلندگوی گوگل هوم مینی(اسم رسمی محصول نیز همین است) در سه رنگ سفید گچی، ذغالی و صورتی مرجانی(Coral) عرضه خواهد شد. طبق تصاویر منتشر شده، گوگل هوم مینی قادر خواهد بود در تنظیم برنامه‌ها، اجرای یادآور، دریافت خبر و دیگر فعالیت‌ها به کمک کاربر بیاید. این دستگاه با قیمت 49 دلار به فروش خواهد رسید و بدون شک به دستیار هوشمند گوگل نیز مجهز خواهد بود.

همانطور که در تصاویر این گزارش مشاهده می‌کنید، گوگل هوم مینی شباهت زیادی به نسخه بزرگ‌تر خود دارد. رنگ قسمت پایینی دستگاه با هماهنگی قسمت بالایی طراحی شده ولی به نظر می‌آید برخلاف گوگل هوم بزرگ‌تر که قسمت بیس-base– قابل تعویض دارد، گوگل مینی فاقد این قابلیت است. قسمت پایه یا base دستگاه، قسمتی است که هنگام ارتباط با کاربر با چراغ های ال ای دی چند رنگ روشن می‌شود.

 

 

این محصول به محض عرضه توسط گوگل، در گوگل استور برای فروش قرار خواهد گرفت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا