اپلموبایل

احتمال عرضه آیفون اسلیم با صفحه نمایش کوچک‌تر در سال ۲۰۲۵

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال توسعه نوعی تکنولوژی جدید است که به کمک آن، سنسورهای دوربین اصلی و فیس آی دی آیفون ۱۷ به طور بی‌سابقه‌ای کوچک‌تر خواهند شد. در نتیجه اعمال این تکنولوژی، پیش‌بینی می‌شود که به زودی نسخه اسلیم و فوق باریک از آیفون‌های اپل را ببینیم.

بر اساس گزارش جدیدی از  Haitong International Securities، آیفون ۱۷ پلاس اپل قرار است سال ۲۰۲۵ عرضه شود و احتمالا به صفحه نمایش کوچک‌تری مجهز خواهد بود. در این گزارش اشاره شده که اپل به احتمال زیاد، این مدل را تحت عنوان «نسخه اسلیم (فوق باریک)» معرفی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، اپل هر ساله تغییرات جزئی در آیفون‌های جدید اعمال می‌کند، تغییراتی که به مرور زمان باعث ایجاد توسعه و ارتقای بزرگ‌تر می‌شوند. اعمال آهسته تغییرات روی آیفون‌های جدید باعث می‌شود کاربرانی که هرچند سال یک بار دستگاه خود را ارتقا می‌دهند دلسرد نشوند.

در گزارش Haitong اشاره شده اپل برنامه دارد ساخت صفحه نمایش تاشو ۲۰.۳ اینچی را از سال ۲۰۲۵ آغاز کند. هدف این برنامه اپل، در راستای رقابت با محصولات مشابه از شرکت‌های سامسونگ (پلکسی فولد)، موتورولا (ریزر پلاس) و گوگل (پیکسل فولد) است.

اپل همچنین قراراست امروز (هفتم می) ایونتی برگزار کند و طی آن مدل‌های جدید آیپد جدید را معرفی کند. در طی این برنامه قرار است صفحات نمایش OLED جدید آیپد پرو نیز معرفی شود که بسیاری منتظر آن بودند. گفته شده در این ایونت، قلم جدید Apple Pencil نیز معرفی خواهد شد.

ایونت امروز اپل درحالی برگزار می‌شود که یک ماه با تاریخ کنفرانس بین الملی برنامه نویسان (Worldwide Developers Conference) فاصله داریم که پیش‌بینی می‌شود اپل در این کنفرانس پیرامون هوش مصنوعی، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های آیفون جدید در این حوزه صحبت کند.

منبع: cnet

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا