تکنولوژی

ویژگی تئاتر در نسخه3.2 ساعت اپل

بیشتر افراد به خوبی می‌دانند که در سالن تئاتر و سینما نبایست اسمارت‌فون‌هایشان را چک کنند. ولی وقتی می‌خواهید بینی خود را بخارانید و صفحه نمایش ساعت اپل شما روشن می‌شود چه کاری از دستتان بر می‌آید؟

راه حل این است که سریعا روی اپل واچ خود را قبل از اینکه کسی متوجه نور آن بشود بپوشانید.

اما اسمارت‌واچ‌های اندرویدی راح حل این مشکل را پیدا کرده‌اند. این ویژگی که “حالت تئاتر” نام دارد، صفحه نمایش وهشدارهای ساعت هوشمند شما را به طور موقت غیر فعال می‌کند.

به عنوان صاحب اپل واچ و عاشق تئاتر، همیشه آرزوی داشتن چنین ویژگی ساده اما هوشمندی را بر روی ساعتم داشته‌ام. حالا و دقیقا در رقابت شدید فیلم‌ها در مراسم اسکار، اپل در حال آماده شدن جهت رونمایی از سیستم عامل جدید اپل واچ نسخه3.2 است که خوشبختانه شامل ویژگی “حالت تئاتر” نیز می‌شود.

حالت تئاتر به صاحبان اپل واچ این امکان را می‌دهد که صفحه نمایش و صدای اپل واچ را در حین اجرای نمایش یا فیلم غیر فعال کنند، حتی اگر دستتان را بلند کنید صفحه روشن نخواهد شد. با این حال هشدارها را از روی ضربه ساعت به دستتان احساس خواهید کرد. اگر هم مایل به دیدن هشدارها باشید، با زدن روی صفحه یا فشار دادن دکمه دیجیتالی اپل، می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

ورژن 3.2 سیستم عامل اپل واچ ویژگی‌های دیگری از جمله SiriKit را به کاربران ارائه خواهد داد. SiriKit که سال گذشته معرفی شد، به توسعه دهندگان دسترسی مستقیم به کاربردهای Siri از جمله برقراری تماس، ارسال پیام متنی و جستجوی تصاویر را خواهد داد. توسعه دهندگان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های خود از این ویژگی‌ها استفاده کنند و این یعنی کاربران اپل واچ زمانی که درون این اپلیکیشن‌ها هستند، می‌توانند همزمان از دستورات صوتی Siri هم استفاده کنند.

با اینکه اپل تاریخ رونمایی از این سیستم عامل را علام نمی‌کند، امیدوارم  قبل مراسم Academy Awards در تاریخ 26 فوریه  به دستمان برسد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا