اپلچگونه

نحوه دور زدن محدودیت آیفون در پخش موزیک حین فیلمبرداری

در گوشی‌های آیفون، امکان گوش دادن به موزیک و فیلمبرداری با دوربین به طور همزمان وجود ندارد. این ویژگی مانع از آن می‌شود تا صدای موزیک به ویدیوی در حال ضبط اضافه شود و مشکلاتی از قبیل عدم رعایت کپی‌رایت برای کاربران پیش نیاید.

اما اگر می‌خواهید چنین اتفاقی بیفتد و صوت موزیک در حال پخش روی گوشی را در زمینه فیلمبرداری خود داشته باشید، می‌توانید از یک ترفند کاربردی کمک بگیرید. این قابلیت در تمامی‌نسخه‌های آی او اس 14 از جمبه نسخه‌های آزمایشی این پلتفرم نیز قابل استفاده و اجراست.

همچنین، برای این کار نیازی به نصب هیچگونه نرم‌افزار دیگری ندارید و می‌توانید به راحتی به خواسته خود برسید. برای این کار می‌بایست چند دستورالعمل ساده را دنبال و روی گوشی آیفون خود پیاده کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • ابتدا یک موزیک دلخواه را روی گوشی خود اجرا کنید
  • اپلیکیشن دوربین را باز کرده و در حالت عکس یا همان Photos بمانید
  • سپس با فشار دادن دکمه شاتر در قسمت پایینی صفحه، شروع به فیلمبرداری کنید. در اینجا، یا باید در تمامی‌فرآیند فیلمبرداری این دکمه را نگه دارید، یا اینکه با کشیدن آن به سمت راست، دوربین را در حالت فیلمبرداری قفل کنید
  • بعد از اتمام فیلمبرداری، دکمه Stop را بزنید

طبق روال همیشگی، ویدیوی شما در Camera Roll ذخیره خواهد شد و بعد از اجرای آن، می‌توانید صدای موزیک در حال پخش را در بکگراند ویدیو بشوید. به همین سادگی می‌توانید محدودیتی را که گوشی آیفون برایتان اعمال کرده، دور بزنید.

 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا