اپل

چرا اپل واچ اولترا محبوبیت ویژه‌ای در بازار دارد؟

زمانی که اپل واچ اولترا معرفی شد، از آن به عنوان دستگاهی یاد می‌شود که ورزشکاران حرفه‌ای باید به سراغش بروند. با اینکه کاربران زیادی ورزشکار حرفه‌ای نیستند، اما ویژگی‌های جذاب نسخه اولترا و ترکیب عالی آن با آیفون ۱۳ پرو مکس سبب می‌شود که علاقه به خرید آن در جامعه بالا باشد. کاربران معمولی هم بالاخره گهگاه ورزش کرده و هر چند سال یکبار اقدام به پیاده‌روی می‌کنند. به عبارت دیگر، ویژگی‌های تناسب اندام هم بخشی از چیزی است که در هر ساعت هوشمند معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر بار که پشت میز قرار بگیرد، شرایط ایجاب می‌کند که گاهی اوقات از ویژگی‌های سلامتی اپل واچ هم در کنار مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ استفاده کنید.

به‌دلیل اینکه اپل واچ اولترا برای اولین بار معرفی و روانه بازار شد، در حال حاضر با قیمت جهانی ۷۹۹ دلاری در بازار وجود دارد. کارشناسان زیادی این ساعت هوشمند را خریداری کرده و امکانات مختلف آن را تست کرده‌اند. حال کاربری از ۴۸ ساعت تست این ساعت هوشمند، متوجه شده است که این محصول سرعت عملکردی بالایی داشته و تنها برای ورزشکاران و ماجراجویان تدارک دیده نشده است. اکنون هم پس از گذشت دو ماه از عرضه این محصول، اطلاعات بیشتری از این ساعت داشته و توانستیم واقع بینانه‌تر به سراغ تحلیل این ساعت بروید.

عمر باتری عالی در کنار آیفون ۱۳ پرو مکس

در سال‌های اخیر مشکل چندان زیادی با عمر باتری مدل‌های قبلی اپل واچ وجود نداشته است. وقتی ردیابی خواب روشن باشد، شارژ دستگاه کمی بیشتر مصرف می‌شد، اما هنوز هم علاقه‌مندان می‌توانستند که در طول روز نیاز چندانی به شارژ مجدد دستگاه نداشته باشند. حال اگر همراه با آن یک آیفون ۱۳ پرو مکس یا مدل‌های دیگری از آیفون ۱۳ را داشته باشید، استفاده بهتری از دستگاه خواهید داشت. با خرید اپل واچ اولترا می‌توانید به امکانات جذابی دسترسی پیدا کرده و زندگی خود را بهتر مدیریت کنید. اولترا به‌طور متوسط هر ۲.۵ روز یکبار به شارژ نیاز دارد و عمر باتری به این شکل حفظ خواهد شد.

خرید اپل واچ
خرید اپل واچ

در تست‌ها متوجه شدیم که اگر با ۱۰۰ درصد شارژ ساعت به طبیعت برای ورزش بروید، بعد از ۳۶ ساعت می‌توانید با ۳۰ درصد از شارژ به خانه بازگشته و آن را شارژ کنید. با همراه داشتن آیفون ۱۳ هم می‌توانید اطلاعات ورزشی ثبت شده را در برنامه خود اریابی کرده و به امکانات بیشتری از اپل واچ دسترسی پیدا کنید. خرید اپل واچ می‌تواند یک خرید لوکس و زینتی هم باشد که اعتماد به نفس شما را بالا برده و سبب می‌شود که هموره انگیزه بالایی برای تناسب اندام و ورزش داشته باشید. خرید اپل واچ اولترا کمی هزینه بالاتری نسبت به مدل‌های عادی روی دست شما می‌گذارد، اما ارزشش را دارد.

خرید اپل واچ اولترا با صفحه نمایش شگفت انگیز

کاربران هیچ گاه با اندازه صفحه نمایش اپل واچ مشکلی نداشته‌اند و مخصوصا با افزایش اندازه اپل واچ سری ۷ به ۴۵ میلی‌متر هم این موضوع حقیقت داشته است. اندازه اضافه شده با خرید اپل واچ اولترا انتظارات را چند برابر کرده بود. شما اکنون می‌توانید از اپل واچ اولترا برای مشاهده اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کرده و تعامل بهتری با آن داشته باشید. روشنایی اضافی با ۲۰۰۰ نیت تضمین می‌کند که بتوانید از صفحه نمایش ساعت هوشمند در زیر نور مستقیم خورشید هم استفاده کرده و اطلاعات را کاملا واضح و خوانا تماشا کنید. به‌طور خلاصه، صفحه نمایش بزرگ به مانند استفاده از یک کامپیوتر کوچک روی مچ دست شما خواهد بود.

نمایشگر بزرگ و عمر باتری بیشتر دو دلیل واضح کاربران برای دوست داشتن اپل واچ اولترا هستند. ترکیب این دو ویژگی و استفاده همراه با آیفون ۱۳ پرو مکس سبب می‌شود که دیگر به هیچ ابزار کمکی دیگری نیاز نداشته باشید. وظایف اساسی آیفون ۱۳ خود را اکنون می‌توانید به اپل واچ سپرده و حتی خیلی جاها نیازی به همراه داشتن آیفون ۱۳ خود نداشته باشید. کافی است که با خرید اپل واچ اولترا آن را تنظیم کرده و از جی پی اس و دیگر سنسورهای آن برای لذت بخش‌تر شدن زندگی استفاده کنید.

خرید اپل واچ اولترا از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب با تجربه بالای خود،‌ امکان خرید نقدی و اقساطی محصولات اپل را برای‌تان فراهم کرده است. در کنار مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ می‌توانید خرید اپل واچ در مدل‌های مختلف را نیز از بازرگانی سیب دنبال کنید. خرید اپل واچ اولترا یک انتخاب عالی برای شما است که قیمت بالاتری نسبت به سری اصلی دارد. اپل واچ سری ۸ هم به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه شده و می‌توانید آن را با قیمت کمتری خریداری کنید.

خرید اقساطی با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل محصولات فراهم شده و مابقی هزینه را هم به انتخاب خود می‌توانید بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شیوه پرداخت کمک می‌کند که با مدیریت بیشتری هزینه بالای محصولات اپل را پرداخت کنید.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا