تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی شیائومی 50 هزار تومان

هدست‌های واقعیت مجازی بسیار پیشرفت کرده‌اند. انواع مختلفی از آنها هم در بازار وجود دارد. اما زمانی که شیائومی وارد یک بازار می‌شود اولین موضوعی که همه را متعجب می‌کند قیمت این دستگاه است. شاید هیچ کمپانی دیگری در دنیا نتواند یک هدست واقعیت مجازی را به قیمت 13 دلار بفروشد. شرکت‌های بزرگی در زمینه واقعیت مجازی صاحب نام هستند برای مثال هلولنز مایکروسافت شاید بهترین هدست دنیا باشد اما قیمت چند هزار دلاری آن باعث می‌شود تا از سایرین فاصله بگیرد. گوگل هم شاید با هدست DayDream خود از این روزها وارد بازار شود. اچ‌تی‌سی و ال‌جی هم این دستگاه را با قیمت‌های قابل قبولی عرضه می‌کنند اما باز هم از نظر قیمت با شیائومی نمی‌شود رقابت کرد.

این دستگاه شیائومی به برای پخش تصاویر 3 بعدی به موبایل هوشمند شما احتیاج دارد. قبل از اینکه این هدست را بخرید به این دقت کنید که گوشی هوشمند شما باید بین 4.7 تا 5.7 اینچ باشد. اگر این شرایط را داشتید می‌توانید زیپ این هدست را باز کنید و موبایل خود را درون آن قرار دهید.

این هدست بی‌نظیر سه‌بعدی را می‌توانید هم‌اکنون از سایت شیائومی بخرید. این هدست 16 دلار قیمت دارد که برای مدت محدودی 12.9 دلار فروخته می‌شود. با این قیمت پایین شما هیچ هدست دیگری را پیدا نخواهید کرد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا