اپلچگونه

آموزش نصب برنامه روی سیستم عامل iOS

اگر به تازگی یک دیوایس اپلی مثل آیفون، آیپد، آیپاد یا … تهیه کرده اید و نمی دانید که چطور باید روی آن برنامه نصب کنید نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا امروز به شما کمک کنیم به ساده ترین شکل ممکن هر برنامه ای را که می خواهید روی دیوایس اپلی تان نصب کنید.

برای نصب برنامه روی دیوایس های اپلی چندین راه متفاوت وجود دارد اما همه راه ها باید از یک فیلتر اصلی به نام اپل آیدی عبور کند، اپل آیدی همان کد کاربری شما برای استفاده از محصولات اپل است. اگر اپل آیدی دارید که ادامه آموزش را دنبال کنید اما اگر اپل آیدی ندارید می توانید برای مشاهده قیمت اپل آیدی به وب سایت آیدی تاپ (idtop.ir) مراجعه کنید و ضمن مقایسه با سایت های دیگر اقدام به خرید اپل ایدی نمایید.

این سایت علاوه بر فعالیت در زمینه فروش اپل ایدی، بازی ها و گیفت کارت های مختلف، جدیدترین اخبار و آموزش گوشی های موبایل و تکنولوژی را هم در اختیار شما قرار می دهد. ضمنا پیشنهاد می کنیم از جذاب ترین بخش این سایت یعنی صفحه تصویر زمینه ایفون که تنوعی کم نظیر دارد حتما بازدید نمایید.

اگر بخواهیم از راه های متفرقه فاکتور بگیریم به طور کلی برای نصب برنامه روی دیوایس های اپلی 2 راه اصلی و اساسی وجود دارد:

1- نصب از طریق آیتیونز

2- نصب از طریق اپ استور همان دیوایس

آموزش نصب برنامه روی سیستم عامل iOS

ساده ترین راه برای نصب برنامه گزینه دوم یعنی نصب از طریق اپ استور همان دیوایس است زیرا برای استفاده از آیتیونز نیاز به یک دستگاه کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ دارید که دردسرهای زیادی به همراه دارد. برای نصب از طریق همان دیواس می بایست مسیر زیر را دنبال کنید.

بهتر است بدانید که اپ استور همان بازار یا گوگل استور دیواس های اپلی است که برای نصب برنامه روی آیفون، آیپد و … می بایست از طریق آن اقدام کنید. و اما ادامه آموزش

1- لوگوی اپ استور را از دیوایس یا آیفون خود پیدا کنید و وارد آن شوید.

2- از قسمت ذره بین برنامه مورد نظرتان را جست و جو کنید.

3- بعد از جست و جوی برنامه مورد نظرتان، برای دانلود و نصب آن روی گزینه GET کلیک کنید.

4- توجه کنید که اپل در این قسمت از شما درخواست اپل آیدی می کند، بنابراین شما باید اپل آیدی که از سایت آیدی تاپ تهیه کرده اید را در این قسمت وارد کنید.

5- به همین راحتی از طریق اپ استور دیواس اپلی خود برنامه مورد نظرتان را دانلود می کنید.

آموزش نصب برنامه روی سیستم عامل iOS

نصب برنامه بدون اپل ایدی

نصب برنامه بدون اپل آیدی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست مگر اینکه گوشی خودتان را جیلبریک کرده باشید. البته جیلبریک کردن آیفون در هر صورت به ضررتان تمام می شود زیرا تمامی راه های امنیتی گوشی تان را به روی هکرها باز می کند بنابراین بهتر است به جای اینکه به دنبال راه های پر دردسر باشید یا از ابتدا سیستم عاملی را انتخاب کنید که برنامه مورد نظر شما را به رایگان و به راحتی در اختیارتان قرار می دهد یا دیواس های اپلی را با تمام مزایا و معایبشان همانگونه هستند استفاده کنید.

تفاوت جیلبریک و آنلاک

آیا شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که آنلاک و جیلبریک را به یک معنی تفسیر می کنند؟ پس بدانید که سخت در اشتباهید. به زبان بسیار ساده و کوتاه آنلاک کردن یعنی گوشی یا آیفون شما قادر است از تمامی سیم کارت های موجود در جهان پشتیبانی کند و جیلبریک کردن یعنی گوشی شما قادر است تمامی برنامه های موبایلی را بدون احتیاج به اپل آیدی نصب کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا