تکنولوژی

سونی سری X خود را معرفی کرد

کمپانی سونی امروز با معرفی نخستین تلفن‌های هوشمند سری «X» از طرح جدید برند XperiaTM رونمایی کرد.
نخستین تلفن‌های هوشمند سری «X» شامل Xperia X، Xperia X Performance و Xperia XA می‌شود.
نسل جدید دوربین Xperia تصویربرداری آنی را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا حتی برای عکس‌های بی‌مقدمه فوکوس واضحی داشته باشید. فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کنندهٔ کاملاً جدید در Xperia X  و Xperia X Performance با همکاری نزدیک با مهندسان دوربین‌های Sony αTM ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد سوژه را انتخاب کنید و سپس حرکت‌هایش را پیش‌بینی‌ می‌کند. بنابراین می‌توانید صحنه‌های پرتحرک را با فوکوس کامل و بدون تارشدگی به‌تصویر بکشید.
باتری سری Xperia X نیز تا دو روز ماندگاری دارد و موضوع قابل توجه در این بین این است که سری Xperia X به یاری فناوری شارژ تطبیقی Qnovo۲ و سیستم مدیریت باتری هوشمند Sony حداکثر عمر باتری را تا دوبرابر افزایش می‌دهد. Xperia X به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 650 مجهز شده است؛ Xperia X Performance پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 820 را برای قابلیت اتصال فوق‌العاده سریع معرفی می‌کند.
هریک از تلفن‌های هوشمند سری X به نمایشگر شیشه‌ای خمیده در فریمی پیوسته و گرد‌شده برای داشتن شکلی آشنا، مجهز هستند که حس راحتی در دستانتان دارد. این طراحی مفهومی یکسان به Xperia XA هم تسریع داده شده است و این گوشی برای ادغام‌شدن یکپارچه در زندگی شما به نمایشگر لبه‌به‌لبه مجهز شده است.
Xperia X، Xperia X Performance و Xperia XA در رنگ‌های سفید، مشکی گرافیتی، طلایی لیمویی و طلایی صورتی از تابستان ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهند شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا