چگونهشبکه‌های اجتماعی

چگونه تصاویر اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اگرچه روزانه میلیون‌ها عکس و ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود اما این شبکه اجتماعی، اجازه دانلود مستقیم تصاویر و ویدیوها را به کاربران خود نمی‌دهد.

اما در مواقعی ممکن است که کاربر بخواهد به تصویری که در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، دسترسی داشته باشد و از آنجایی که این تصویر از حافظه گوشی حذف شده و یا از طریق دوربین درون‌برنامه‌ای این اپلیکیشن ارسال شده، راهی جز دانلود از اینستاگرام باقی نمی‌ماند.

خوشبختانه چند روش و راهکار ساده برای دانلود این تصاویر از اینستاگرام وجود دارد که در ادامه قصد داریم تا به ابزار داخلی اینستاگرام برای این منظور اشاره کنیم. یکی از این روش‌ها، استفاده از ابزاری  است که در خود اینستاگرام وجود دارد و با انتخاب آن، کاربر می‌تواند تمامی‌اطلاعات اکانت خود از جمله تصاویر را دانلود کند.

نحوه دانلود اطلاعات اکانت از اینستاگرام

از طریق مرورگر وب

  • با مرورگر وب، وارد اکانت اینستاگرام خود شده و وارد بخش پروفایل خود شوید
  • روی آیکون چرخ‌دنده که در سمت راست صفحه کلیک کرده و تب Privacy and Security را انتخاب کنید
  • حال صفحه Account Privacy را مشاهده خواهید کرد. به پایین اسکرول کرده تا گزینه Data Download با همراهی لینکی در پایین آن با عبارت Request Download ظاهر شود. روی این لینک کلیک کنید
  • در اینجا، از شما خواسته می‌شود تا ایمیل و رمز عبور خود را برای تایید هویت خود وارد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات دانلودشده به آدرس ایمیلی که در اینجا وارد می‌کنید، ارسال خواهد شد

از طریق اپلیکیشن اینستاگرام در موبایل

  • وارد اپلیکیشن و سپس صفحه Profile شوید
  • روی آیکون Menu تپ کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید
  • سپس گزینه Security و بعد از آن، Download Data را انتخاب کنید
  • آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بعد از آن، روی Request Download تپ کنید
  • در این مرحله باید رمز عبور خود را وارد کرده و Next را بزنید. در پایان، باید Done را انتخاب کنید

این ابزار شباهت زیادی به عملکرد ابزار دانلود فیسبوک  دارد و اینستاگرام به صورت خودکار، پکیجی از اطلاعاتتان را در قالب یک لینک دانلود به آدرس ایمیل ثبت‌شده ارسال می‌کند.

 

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровный пол без лишних затрат? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по стяжке пола м2 по доступной стоимости, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا