استارتاپچگونه

نحوه دریافت درگاه پرداخت دیجی‌پی

درگاه پرداخت مستقیم دیجی‌پی یکی از روش‌های پرداختی مدرن است که انجام تراکنش‌های ما را متحول کرده است. این پلتفرم ایمن و کارآمد به کاربران و کسب و کارهای مختلف اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی خود را به آسانی و با سرعت بالا انجام دهند. در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارهای موفق از این درگاه پرداختی استفاده می‌کنند. درگاه پرداخت مستقیم دیجی‌پی برای کاربران نیز موثر است و به افزایش رضایتمندی آنها کمک می‌کند.

این درگاه، یک راه حل پرداختی راحت و ایمن است که به انتخاب سریع‌ترین درگاه موجود کمک می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها ما در این مقاله نحوه دریافت درگاه پرداخت دیجی‌پی را بررسی می‌کنیم تا شما بینش لازم در مورد این درگاه پرداخت و نحوه دریافت آن را به دست آورید.

با درگاه پرداخت دیجی‌پی آشنا شوید

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی (UPG) سرویسی از دیجی‌پی است که با مقایسه درگاه‌های پرداخت مختلف تنها در عرض چند ثانیه به انتخاب بهترین گزینه پرداخت برای کاربران کمک می‌کند. این سرویس از نرم‌افزارهای مختلف برای ارزیابی عملکرد بانک‌های مختلف و درگاه‌های آن‌ها استفاده می‌کند و به آن‌ها امتیاز می‌دهد تا مشخص کند کدام درگاه پاسخگو‌تر است.

هدف این سیستم به حداقل رساندن پرداخت‌های ناموفق است. UPG دائماً درگاه‌های پرداخت مختلف را بر اساس معیارهای مختلف مانند زمان دریافت رمز، زمان تایید پرداخت و زمان پرداخت کاربر، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند تا شانس پرداخت‌های موفق را برای فروشگاه‌های آنلاین افزایش دهد.

درگاه پرداخت دیجی‌پی با عملکرد خوب خود تضمین می‌کند که تعداد زیادی از مشتریان بتوانند به سرعت و با امنیت بالا، تراکنش‌های خود را تکمیل کنند و در صورت نیاز بازپرداخت دریافت کنند. درگاه پرداخت دیجی‌پی در کنار خدمات خوب خود، یک درگاه پرداخت یکپارچه (UPG) نیز ارائه می‌دهد. این درگاه پرداخت یکپارچه، یک روش پرداخت مبتنی بر کیف پول است که برای مشتریانی که درگاه‌های پرداخت را از شرکت دریافت می‌کنند، طراحی شده است.

دریافت درگاه پرداخت دیجی‌پی

حالا که با درگاه پرداخت دیجی‌پی به طور کامل آشنا شدید، وقت آن رسیده است که با نحوه دریافت آن نیز آشنا شوید. روش دریافت درگاه پرداخت دیجی‌پی بسیار آسان است و به روش اینترنتی انجام می‌شود. برای این کار شما ابتدا باید به سرویس درگاه دیجی‌پی بروید و گزینه دریافت درگاه را انتخاب کنید. با کلیک بر این صفحه، به صفحه ثبت نام وارد می‌شوید. در این صفحه باید اطلاعات لازم را وارد کنید تا در سرویس مورد نظر ثبت نام شوید و حساب کاربری برای شما ایجاد شود. لازم است بدانید که اطلاعات و مدارک دریافتی بر حسب نوع حقوقی یا حقیقی بودن شما متفاوت است. برای افراد حقیقی، مدارک شامل موارد زیر است:

  • اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی
  • سند مالکیت وب
  • نداشتن چک برگشتی، نماد الکترونیکی اعتماد (اینماد)
  • سند محل کسب و کار
  • کد رهگیری مالیاتی

برای افراد حقوقی نیز مدارک لازم شامل موارد زیر است:

  • اصل و کپی شناسنامه صاحبان کسب و کار
  • نداشتن چک برگشتی
  • اساسنامه شرکت
  • کپی آگهی تاسیس و…

بعد از ثبت نام، کارشناسان دیجی‌پی اطلاعات شما را بررسی می‌کنند و با دریافت اطلاعات تکمیلی، کدها یا مستندات فنی را ارسال می‌کنند. در نهایت با ارسال نسخه آزمایشی و احراز هویت، ثبت نام شما تکمیل می‌شود. جالب است بدانید تمام این پروسه طی سه روز کاری انجام می‌شود. بعد از آن می‌توانید به راحتی با درگاه پرداخت خود کار کنید.

مزایا و معایب درگاه پرداخت دیجی‌پی

درگاه پرداخت دیجی‌پی چندین مزیت را برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می‌دهد. یکی از مزایای کلیدی این است که درگاه پرداخت دیجی‌پی، فرآیند پرداخت را سرعت می‌بخشد؛ به ویژه برای مشاغلی که مشتریان زیادی دارند و با مشکلاتی مانند مشکلات اینترنت روبرو هستند. این ویژگی، باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود زیرا پرداخت‌های موفق منجر به خریدهای بیشتر می‌شود. علاوه بر این، دیجی‌پی محصولات و خدمات ارزشمند مختلفی را ارائه می‌دهد.

از جمله این محصولات می‌توان به پرداخت‌یاری اشاره کرد که برای افراد و مشاغل رایگان و بدون هزینه است و به آنها امکان می‌دهد به راحتی به شاپرک متصل شوند. درگاه پرداخت اشتراک از دیگر محصولات درگاه پرداخت دیجی‌پی است که پرداخت‌های مکرر برای خدمات مبتنی بر اشتراک را خودکار می‌کند. اما محصولات و خدمات درگاه پرداخت دیجی‌پی تنها به این محصولات محدود نیست. این درگاه، خدمات دیگری همچون سرویس بازپرداخت هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. این سرویس که جزء خدمات خوب درگاه پرداخت دیجی‌پی است، امکان بازپرداخت سریع وجه را به مشتریان فراهم می‌کند.

علاوه بر محصولات فوق، می‌توان به مزیت تسویه حساب زودهنگام به فروشندگان دیجی‌کالا نیز اشاره کرد که امکان دسترسی زودتر فروشندگان به وجوه خود را امکان‌پذیر می‌کند. به این ویژگی‌ها می‌توان فعال شدن سریع درگاه پرداخت (طی سه روز کاری) را نیز اضافه کرد که بسیار سریع‌تر از سایر درگاه‌ها است. در نهایت آنکه دیجی‌پی، تمام خدمات خود را تنها با یک قرارداد ارائه می‌دهد.

یعنی شما با یک قرارداد می‌توانید از تمام درگاه‌های پرداخت خدمات مستقیم برخوردار شوید. با این حال، درگاه پرداخت دیجی‌پی، چالش‌هایی نیز برای کاربرانی که با سیستم کیف پول آشنا نیستند به وجود می‌آورد و همین موضوع ممکن است پرداخت‌ها را به تأخیر بیاندازید. علاوه بر این، اتصالات با IP‌های مختلف محدود شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا