تکنولوژی

پنج گجت هوشمند که در CES2016 رونمایی می‌شوند

نمایشگاه CES2016 از فردا(چهارشنبه) کار خود را رسما شروع می‌کند. در این نمایشگاه بیش از 150 هزار گجت جدید معرفی می‌شوند. در این مطلب به پنج گجت جالب می‌پردازیم که قرار است در بزرگترین نمایشگاه آی‌تی جهان معرفی شوند.

1.3D Rudder

3D Rudder یک دستگاه واقعیت مجازی است. این دستگاه یک صفحه گرد است که ابتدا روی صندلی می‌نشینید و پاهایتان را روی آن قرار می‌دهید. سپس با نگاه کردن به نمایشگر کامپیوتر و همچنین با کمک گرفتن از هدست متصل به این دستگاه وارد یک دنیای مجازی جالب می‌شوید. این دستگاه واقعیت مجازی را می‌توانید با 175 یورو خریداری کنید.

2.Sengled voice

لامپ‌های هوشمند بخش مهمی از خانه‌های هوشمند را تشکیل می‌دهد. SengledVoice یک لامپ هوشمند مجهز به میکروفون و بلندگو است و می‌توانید به آن فرمان صوتی دهید. همچنین این لامپ هوشمند می‌تواند صداهای اطراف خود مانند شکستن شیشه یا گریه بچه را تشخیص دهد.

3. Vuzix iWear Wireless

دستگاه Vuzix iWear Wireless یک دستگاه واقعیت مجازی است که امکان سینمای شخصی را به‌وجود می‌آورد. با بر چشم گذاشتن این دستگاه شما یک سینمای 125 اینچی مقابل خود می‌بینید.

4. Helix cuff

هدفون‌ها معمولا باعث دردسر می‌شوند. گاهی بهم گره می‌خورند، گم می‌شوند و مشکلات اینچنینی دیگر دارند. Helix cuff یک هدفون جالب و بسیار سبک است که یک دستبند هم دارد و با بلوتوث هدفون را به موبایل متصل می‌کند و زمانی که استفاده نداشتید می توانید آن را روی دستبند نصب کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی نوت 7S شیائومی - Xiaomi Redmi Note 7S گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    شیائومی احتمالا دستگاه‌هایی با سه صفحه‌نمایش و قابلیت تاشو عرضه می‌کند

    مقایسه پاور بانک شیائومی می وایرلس پاور بانک WPB15ZM با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت و امکان شارژ بی سیم با شیائومی می پاور بانک 3 PLM11ZM با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی نوت 9T شیائومی 5G – Xiaomi Redmi Note 9T 5G

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا