چگونهموبایل

چگونه شارژ موبایل را پیگیری کنیم؟

در صورتی که پول از حساب کم شد و شارژ انجام نشد چاره چیست؟

بسیاری از کاربران موبایل  بارها با این مشکل روبه رو شده‌اند که هنگام شارژ موبایل و در واقع شارژ سیم کارت پول از کارتشان کسر شده ولی حساب‌ موبایلشان شارژ نشده است.
همراه اول در مورد این موضوع می‌گوید که در صورت کم شدن پول از کارت شما و شارژ نشدن حسابتان وجه ظرف ۴۸ ساعت به حسابتان برمی‌گردد. اگر شما شماره سریال را در قسمت پیگیری شارژ اینترنتی می‌بینید پس یعنی خرید شما صحیح بوده و حتما شماره تلفن موبایل شما شارژ می‌شود.
اما اگر می‌خواهید از صحت خرید شارژ مطمئن شوید می‌توانید از گزینه « پیگیری خرید شارژ» اینکار را انجام دهید. برای اینکار شماره تلفن همراهتان را وارد کنید و بعد شماره پیگیری خرید را وارد کنید.
در صورتی که اطلاعات را درست وارد کرده باشید روی « جست و جو « کلیک کنید تا وضعیت حساب شما نمایش داده شود. در آنجا باید « عملیات شارژ با موفقیت انجام شده « را ببینید.
همچنین در ادامه هم شماره سریال شارژ موبایل خریداری شده باید دیده شود.
اگر دیدید اطلاعات موجود با پیغام خطا همراه است باید اطلاعات وارد شده را اصلاح و دوباره جست و جو را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید : با شماره 9990از همراه اول شکایت کنید

اگر بعد از ۴۸ ساعت شارژ موبایل پول برنگشت

بسیاری از کاربران در صورت یک پرداخت ناموفق شارژ موبایل نگران برگشت پول می‌شوند اما باید گفت تقریبا بخش عمده پرداخت‌های ناموفق به حساب فرد بازگردانده می‌شود.

اگر اطلاعات مربوط به شارژ خریداری شده در قسمت پیگیری پس از ۴۸ ساعت از زمان خرید  موجود نبود خرید شما ناموفق بوده و وجه مربوطه از طرف بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد.

در صورتیکه ظرف دو هفته از تاریخ خرید و شارژ سیم کارت وجه مربوطه به حساب شما برگشت داده نشد با شماره تلفنهای ذکر شده در جدول زیر ، تماس بگیرید و پیگیری شارژ موبایل را انجام دهید.

شماره تماس با بانکها برای پیگیری پول شارژ
شماره تماس با بانکها برای پیگیری پول شارژ / سه شرکت پرداخت سامان / به پرداخت ملت و پارسیان
مرتبط : شارژ موبایل با راه رفتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا