چگونهشبکه‌های اجتماعی

چگونه فیلترهای اینستاگرام را جستجو و استفاده کنیم؟

فیلترهای اینستاگرام ابزاری عالی برای اضافه کردن جلوه‌های ویژه به عکس‌ها و ویدیوها برای استفاده در استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام هستند. در اینجا نحوه پیدا کردن و استفاده از فیلترهای اینستاگرام آورده شده است.

۱. برای پیدا کردن فیلترها در اینستاگرام ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود باز کنید.

2.  پروفایل خود را از طریق اپلیکیشن انتخاب کنید.

3. روی آیکون + در بالا سمت راست ضربه بزنید. در منوی Create، گزینه Reel یا Story را انتخاب کنید و سپس در صفحه بعد روی آیکون دوربین ضربه بزنید.

4. آیکون ذره‌بین را در پایین وسط صفحه پیدا کنید. این ابزار برای پیدا کردن فیلترها استفاده می‌شود. آن را انتخاب کنید و با کشیدن به چپ و راست، فیلترهای موجود را بررسی کنید. همزمان، ویدیوی زنده یا عکس شما بر اساس فیلتر انتخاب شده تغییر می‌کند.

5. می‌توانید آیکون افکت‌ها را در سمت چپ دستگاه خود انتخاب کنید. این کار یک پنجره جدید باز می‌کند که می‌توانید فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید از قابلیت جستجو برای پیدا کردن فیلتر خاص یا مرور دسته‌بندی‌ها مانند Trending، Reels، و Appearance استفاده کنید. هر بار که فیلتر را انتخاب کنید، پیش‌نمایش در بالا تغییر می‌کند.

6. وقتی فیلتر مورد نظر خود را پیدا کردید، پیش‌نمایش را در بالای اپلیکیشن انتخاب کنید تا به گالری فیلتر برگردید و با پست خود ادامه دهید.

 پیدا کردن فیلترهای اینستاگرام روی پروفایل‌ها

بسیاری از فیلترهای اینستاگرام توسط کاربران اینستاگرام برای استفاده دیگران ایجاد می‌شوند. اگر فیلتری را پیدا کردید که خیلی دوست داشتید، ممکن است به دیدن فیلترهای دیگر توسط همان سازنده علاقه‌مند شوید. در اینجا نحوه پیدا کردن آن‌ها آمده است:

1. ابتدا پروفایل سازنده را در اینستاگرام انتخاب کنید. روی پروفایل آن‌ها، آیکون افکت‌ها (که شبیه سه ستاره است) را بالای فید آن‌ها لمس کنید تا به گالری افکت‌های آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

2. برای ذخیره یک افکت، آن را از گالری انتخاب کنید، سپس روی آیکون سه نقطه در پایین سمت راست ضربه بزنید و گزینه Save Effect را انتخاب کنید. پس از ذخیره کردن، می‌توانید به راحتی از آن فیلتر با استفاده از ابزار افکت‌های ذکر شده استفاده کنید.

یافتن فیلترهای اینستاگرام چند مرحله نیاز دارد، اما پس از پیدا کردن فیلتر مناسب، می‌توانید آن را بارها و بارها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا