گجتنمایشگاه 2020 CES

تبدیل رنگ به موسیقی!

انگشتری از Sphero که جادو می‌کند

شرکت Sphero با گجت‌های روباتیک خود مشهور است. یکی از معروف‌ترین این روبات‌ها BB-8 است که آن را در آی تی ایران به صورت اختصاصی بررسی کردیم. حالا اسفیرو با روبات تازه‌ای به نمایشگاه CES 2019 آمده است. این روبات جدید درواقع یک انگشتر است. انگشتری که رنگ‌ها را تشخیص می‌دهد و آنها را به موسیقی تبدیل می‌کند.

Sphero Specdrums

انگشتر اسفیرو ۶۵ دلار قیمت دارد و از ۱۵ ژانویه در بازار عرضه می‌شود.

Sphero Specdrums

خبرنگار Cnet این انگشتر را مدتی در دستش داشته و در ویدئویی نشان می‌دهد که چگونه می‌شود از آن استفاده کرد. این انگشتر Specdrums نام دارد. انگشتر اسفیرو یک فلاش کوچک و یک سنسور دارد که با آنها می‌تواند رنگ را تشخیص دهد.

پس از اینکه انگشتر اسفیرو رنگ را تشخیص داد آن را به یک صدای خاص تبدیل می‌کند و صدا از اسپیکر موبایل شما پخش می‌شود. اپلیکیشن این انگشتر برای اندروید و آی‌اواس وجود دارد و به خوبی کار می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن ضروری است زیرا باید انگشتر به موبایل شما متصل باشد و شما صدای رنگ‌ها را از طریق این اپلیکیشن می‌شنوید.

ویژگی جالب دیگر این گجت این است که طوری طراحی شده که با چند انگشتر هم کار کند. این یعنی شما می‌توانید چند انگشتر را در دست خود داشته باشید و بعد شروع به نواختن موسیقی کنید تا اپلیکیشن همه این صداها را به خوبی پخش کند.

در ادامه دیدئوی این محصول را تماشا کنید.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا