بازیسونی

هدست واقعیت مجازی PSVR2 با 20 بازی جدید عرضه می‌شود

همزمان با تقویت خط تولید پلی استیشن ۵، سونی به دنبال عرضه نسل جدیدی از هدست‌های واقعیت مجازی خود تحت عنوان PSVR2 است. هدستی که اگرچه هنوز زمان دقیق عرضه آن اعلام نشده اما به نظر می‌رسد سونی برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارد.

این شرکت ژاپنی در جریان جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که حداقل ۲۰ بازی مهم و پرطرفدار در فاز نخست عرضه از هدست واقعیت مجازی جدید PSVR2 پشتیبانی خواهند کرد که در این بین، ترکیبی از بازی‌های اول شخص و سوم شخص مشاهده می‌شود.

سونی جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر نکرد اما در این جلسه از Horizon: Call of the Mountain به عنوان یکی از بازی‌های پشتیبانی‌کننده از این هدست جدید یاد شد.

هنوز مشخص نیست که بازی‌های جدید پشتیبانی‌کننده از PSVR2، نسخه‌های ریمستر یا ارتقایافته بازی‌های موجود خواهند بود یا خیر. گفته می‌شود یکی از بازی‌هایی که قطعا با PSVR2 عرضه خواهد شد، Among US VR خواهد بود.

از دیگر بازی‌هایی که به این پلتفرم اضافه خواهند شد می‌توان به Firmament متعلق به Cyan Worlds، چند بازی از استودیو nDream و همچنین عناوینی از شرکت Coatsink خالق بازی Jurassic World Aftermath اشاره کرد.

اگر خاطرتان باشد سونی در ماه فوریه امسال، از طراحی هدست واقعیت مجازی PSVR2 رونمایی کرد. هدستی که قرار است با کنترلرهای جدید VR2 Sense عرضه شوند. این محصول به نمایشگری با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل، میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای، حداکثر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از ۴K HDR مجهز شده است.

سونی هنوز قیمتی را برای این محصول جدید اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا