تکنولوژی

بازی Grand Theft Auto ۶ سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

شرکت Rockstar  اخیرا تریلر یا ویدیوی تبلیغاتی نسخه جدید از بازی پرفروش و محبوب «Grand Theft Auto VI» را منتشر کرده است. اما خبر بد برای گیمرها این است که نسخه 6 قرار است در سال 2025 عرضه شود.

تقریبا یک دهه از عرضه نسخه Grand Theft Auto 5 توسط شرکت راک‌استار می‌گذرد. طرفداران این بازی جذاب در این مدت سر خود را با نسخه آنلاین( GTA Online) و تعداد محدودی از نسخه‌های منتشر شده در پلتفرم آنلاین گرم کردند. بسیاری از گیمرهای طرفدار این بازی مدت‌ها بود منتظر نسخه جدید تک بازیکن بوده‌اند و حالا قرار است به زودی(البته عملا نه چندان زود!) پاداش صبر خود را بگیرند.

بر اساس تصاویر تیزر جدید و همینطور اخبار تایید نشده و شایعاتی که تا کنون درباره این بازی منتشر شده، شهر ساختگی جدیدی وجود دارد به نام Leonida که شباهت‌های زیادی به فلوریداری شمالی در آمریکا دارد. در نسخه‌های قبلی، شهر Vice City شباهت‌هایی با شهر میامی در این کشور داشت.

در نسخه‌های قبل، فضای شهر وایس سیتی به گونه‌ای به نظر می‌رسید که انگار دهه 80 میلادی است درحالیکه مثلا سال 2002 به تصویر کشیده شده بود. اما از تصاویر منتشر شده در ویدیوی لایو اینستاگرام این بازی، می توان فهمید که شهر لیونیدا با معیارهای یک شهر امروزی تطابق زیادی دارد.

همچنین مشخص شده که در نسخه جدید، کاربر می‌تواند یک زن را به عنوان شخصیت خود را داخل بازی،انتخاب کند که لوسیا نام دارد. این اولین بار است که امکان انتخاب جنسیت در این بازی اضافه شده که پیش از این در اخبار تایید نشده نیزعنوان شده بود. پارک معروف فلوریدا، پارک ملی باتلاق دار اِورگلیدز نیز در این نسخه وجود دارد، همینطور قایق ملخی‌ها و دیگر اِلمان‌های معروف این شهر.

در تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی درباره داستان بازی عنوان نمی‌شود و تنها می‌دانیم که لوسیا در زندان بوده است. همینطور زیر آبی رفتن‌های معروف این بازی مثل دزدی و فرار با ماشین نیز همچنان به قوت خود باقی است. در تیزر می‌بینیم که یک تمساح در یک پمپ بنزین پرسه می زند! که احتمالا یکی از خرابکاری‌های شخصیت اصلی بازی است.

متاسفانه برای اینکه بیشتر از این بازی جذاب بدانیم، باید حدود یک سال صبر کنیم.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا