هواوی

با هواوی پی40 پرو پلاس ، اسمارت‌فونی با دو دوربین تله‌فوتو آشنا شوید

هواوی ساعاتی پیش در کنار رونمایی از مدل‌های پی40 و پی40 پرو، از یک نسخه دیگر متعلق به این خانواده به نام پی40 پرو پلاس نیز پرده برداشت.

گوشی هوشمندی که از دو دوربین تله‌فوتو بهره ‌می‌برد و به فناوری شارژ وایرلس پیشرفته مجهز شده است. در پی40 پرو پلاس از یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپ با فاصله کانونی 240 میلیمتری استفاده شده که تقریبا دو برابر فاصله کانونی 125 میلیمتری لنز پریسکوپ بکاررفته در دوربین پی40 پرو است.

این دوربین از سنسور تصویری 8 مگاپیکسلی به همراه قابلیت لرزشگیر اپتیکال بهره ‌می‌برد و به عنوان اولین لنز مولتی-رفلکشن سوپر پریسکوپ تله‌فوتو در جهان شناخته ‌می‌شود. سنسور دوم تله‌فوتوی این گوشی به یک لنز 80 میلیمتری مجهز شده و ‌می‌تواند فاصله میان دوربین معمولی و سنسور تله‌فوتوی نخست را پُر کند و کاربر ‌می‌تواند تصاویر باکیفیتی را در فاصله‌هایی متفاوت ثبت کند.

همچنین این گوشی به عنوان اولین اسمارت‌فون مجهز به فناوری شارژ وایرلس 40 واتی در جهان معرفی شده که در مدت زمانی کم، باتری 4200 میلی‌آمپری را از صفر به صد درصد خواهد رساند.

هواوی پی40 پرو پلاس

هواوی پی40 پرو پلاس

هواوی پی40 پرو پلاس از طریق پردازنده کایرین 990 5G تغذیه ‌می‌شود و یک رم 8 گیگابایتی نیز آن را همراهی ‌می‌کند. حافظه داخلی این گوشی نیز تنها در یک نسخه و آن هم 512 گیگابایت قابل خرید است.

قسمت خارجی دستگاه نیز تغییراتی را به خود دیده به طوری که از پوشش سرامیکی بادوام برای آن استفاده شده که به گفته هواوی، از مقاومت بسیاری بالایی و هم‌تراز با یاقوت کبود برخوردار است. استاندارد IP68 نیز در این گوشی مشاهده ‌می‌شود که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین ‌می‌کند.

هواوی پی40 پرو پلاس

سایر مشخصات این گوشی با مدل پی40 پرو تفاوتی ندارد. به طوری که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با فیلتر RYYB و پوشش 100 درصدی فوکوس تشخیص فاز، یک سنسور اولتراواید 40 مگاپیکسلی، سنسور دمای رنگ و سنسور ToF در این دستگاه استفاده شده است.

هواوی پی40 پرو پلاس هواوی پی40 پرو پلاس

پی40 پرو پلاس از یک نمایشگر 6.58 اینچی اولد با نرخ رفرش 90 هرتزی بهره ‌می‌برد و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه در قسمت جلویی آن تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده که حدود 30 درصد بزرگ‌تر از حسگرهاییست که در مدل‌های قبلی این شرکت دیده‌ایم.

به گفته هواوی، پی40 پرو پلاس با قیمت 1399 یورو و از ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد.

هواوی پی40 پرو پلاس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا