چگونه

چگونه تیک آبی اینستاگرام را روی اکانت خود دریافت کنیم؟

چگونه میتوان تیک آبی اینستاگرام گرفت؟

آیا تا به‌حال تیک آبی روی اکانت برخی از کاربران اینستاگرام توجه شما را به خود جلب کرده است؟ حتما از خود پرسیده‌اید که این تیک آبی برای چیست و چرا تنها بر روی اکانت برخی از اینستاگرامی‌ها مشاهده می‌شود؟

اینستاگرام اکنون به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر دنیای ما انسان‌ها تبدیل شده و طبق آخرین آمارها، بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در ماه از این اپلیکیشن پیام‌رسان تصویرمحور استفاده می‌کنند. در این بین و از آنجایی که ممکن است برای یک شخص و یا شرکت و نهادی خاص، اکانت‌های متعددی ساخته شود، اینستاگرام برای آنکه کاربران، اکانت اصلی را از اکانت‌های جعلی تشخیص دهند، تیک آبی را که نشان‌دهنده اصالت و رسمی ‌بودن حساب‌کاربری‌ست در نظر گرفته است.

برای نمونه، اگر نام یکی از بازیگران یا ورزشکاران را در قسمت سرچ اینستاگرام، جست‌وجو کنید، با انبوهی از اکانت‌ها مواجه خواهید شد که حتی ممکن است برخی از این اکانت‌های جعلی، از اکانت اصلی شخص مورد نظر نیز فالوورهای بیشتری داشته باشد.

از این‌رو، تیک آبی که به Verified Badge نیز شناخته می‌شود، می‌تواند بهترین راه‌حل برای شناسایی اکانت‌های جعلی از اکانت‌های اصلی باشد. البته برای گرفتن تیک آبی، نیازی نیست که حتما یک ورزشکار ته شده و یا چهره سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره باشید و هر کسی می‌تواند نسبت به دریافت تیک آبی اقدام کند.

حال شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که این تیک آبی بر روی چه اکانت‌های ثبت می‌شود و یا اینکه چگونه می‌توان تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد.

در پاسخ باید گفت که ابتدا می‌بایست درخواست خود را برای اینستاگرام ارسال کنید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید بر روی قسمت تنظیمات اکانت اینستاگرام خود تپ کنید

  • سپس گزینه Request Verification را انتخاب نمایید

  • در این مرحله باید اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید

  • با اتمام مراحل فوق، می‌بایست صبر کنید تا اینستاگرام درخواست شما را بررسی و نتیجه را حداکثر تا 30 روز بعد به شما اعلام کند

 

چه کارهایی سبب افزایش احتمال تایید درخواست برای دریافت تیک آبی می‌شود؟

  • عدم ارسال پست‌های توهین‌امیز و نامناسب

اینستاگرام به طور جدی به مقابله با ارسال پست‌های حاوی پیام‌های نامناسب و زننده اقدام کرده و اگر تشخیص دهد که شما پست و یا نظری را علیه شخص، گروه، نهاد و یا هر چیزی دیگر، منتشر کنید، قطعا با درخواست شما مخالفت خواهد کرد

  • داشتن فالورهای زیاد

یکی از ملاک‌های اینستاگرام در تایید درخواست کاربران برای دریافت تیک آبی، تعداد فالوورها یا همان دنبال‌کنندگان است که هرچه بیشتر باشد، شانس تایید درخواست نیز افزایش خواهد یافت. البته این بدین معنی نیست که تمامی‌اکانت‌های دارای فالوورهای زیاد، می‌توانند تیک آبی دریافت کنند، بلکه فالوورها یکی از چندین ملاک اینستاگرام در این زمینه محسوب می‌شوند

  • وجود اکانت‌های جعلی زیاد با نام شما

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، یکی از اهداف اینستاگرام برای ارائه تیک آبی، تشخیص اکانت‌های جعلی از اصلی بود. حال اگر چندین اکانت جعلی به اسم شما وجود داشته باشد، احتمال آنکه با درخواست شما موافقت شود، زیاد خواهد شد.

  • فعال بودن در محیط اینستاگرام

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در گرفتن تیک آبی، میزان فعالیت شما در محیط اینستاگرام است. به این معنی که اگر تعداد پست‌ها و تعامل شما با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی، کمتر از حدی باشد که اینستاگرام نتواند فعال بودن شما را تایید کند، احتمالا شانس‌تان برای تیک آبی به طور قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت.

البته مواردی که اشاره شد به صورت رسمی‌توسط اینستاگرام اعلام نشده، اما با یک حساب و کتاب ساده می‌توان به چنین فاکتورهایی رسید که می‌توانند به کاربران در دریافت تیک آبی کمک کنند.

آیا ممکن است اینستاگرام، تیک آبی را از اکانتی که تایید شده، بردارد؟

بله؛ اینستاگرام می‌تواند در هر لحظه این تیک را بردارد. البته این اتفاق در صورتی می‌افتد که شما اطلاعات غلط به اینستاگرام دهید و یا این که تلاش کنید تا اکانت تایید شده خود را به شخص و یا گروهی خاص بفروشید. همچنین اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما از اکانت خود برای اهداف دیگری غیر از آنچه که ثبت کرده‌اید، استفاده می‌کنید می‌تواند این تیک آبی را بردارد.

در پایان بد نیست نگاهی بیندازیم به آمار و ارقام فعالیت کاربران در این اپلیکیشن اجتماعی محبوب؛ روزانه بیش از 500 میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند؛ تعداد لایک‌های کاربران در اینستاگرام حدود 4.2 میلیارد لایک در روز عنوان شده است؛ روزانه حدود 400 میلیون استوری در اینستاگرام آپلود می‌شود و بالاخره در روز بیش از 100 میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

نوشته های مشابه

‫27 دیدگاه ها

  1. Нужна стяжка пола в Москве, но вы не знаете, как выбрать подрядчика? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по устройству стяжки пола любой площади и сложности, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

  2. Ищете надежного подрядчика для устройства стяжки пола в Москве? Обращайтесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

  3. Щит коммутации с устройством контроля трехфазной сети, подключение как однофазных нагрузок, так и трехфазных. По заданию Заказчика щиты коммутации могут изготавливаться и в других модификациях.

    стабилизаторы напряжения http://stabrov.ru.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا