سامسونگ

درز تصاویری از تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ

با آغاز سال 2020 میلادی، اکنون تمامی‌ نگاه‌ها متوجه رویداد بزرگ CES که قرار است تا چند روز دیگر در شهر لاس وگاس، از بزرگان دنیای فناوری میزبانی کند، شده است. در این میان، سامسونگ نیز چند محصول جدید را برای این مراسم تدارک دیده که تلویزیون بدون حاشیه ، یکی از آن‌هاست.

اگرچه در طی سال‌های اخیر، شرکت‌ها حداکثر تلاش خود را برای کم کردن حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش انواع محصولات هوشمند بکار بسته‌اند اما تاکنون محصولی با حاشیه صفر یا به اصطلاح Zero Bezel تولید نشده است.

البته برخی از تلویزیون‌های HDTV که این روزها در بازار می‌بینیم، از حاشیه بسیار کمی‌برخوردارند؛ اما هنوز به صفر نرسیده است. با این‌حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد با رونمایی از اولین تلویزیون بدون حاشیه، خود را به عنوان پیشگام این عرصه معرفی کند.

چندی پیش به احتمال معرفی این تلویزیون در نمایشگاه CES 2020 اشاره کردیم، اما ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ است. طبق آنچه در یک وب‌سایت آلمانی آمده، عبارت «تجربه قدرت آینده در تمام مرزها» برای تبلیغ این مدل‌های 8K درج شده است.

گفته می‌شود که تلویزیون‌های جدید بدون حاشیه سامسونگ در ابعاد 65 اینچی و بالاتر عرضه خواهند شد. تا به این لحظه، اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه، قیمت و دیگر مشخصات این تلویزیون‌ها منتشر نشده که برای دانستن این‌ها، راهی جز انتظار برای آغاز رویداد CES 2020 کنفرانس اختصاصی سامسونگ در این مراسم، وجود ندارد.

درز تصویری از تلویزیون بدون حاشیه نمایشگر سامسونگ

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا