تکنولوژیچگونهشبکه‌های اجتماعی

نحوه بلاک کردن تگ‌ها و منشن‌ها در اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا قابلیت‌های جدیدی را به منظور ارتقای تجربه استفاده کاربران از این پلتفرم و کنترل بیشتر روی تگ‌ها و منشن شدن‌ها به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است.

این اقدامات در راستای سیاست‌های جدید اینستاگرام برای مقابله با آزارها و تهدیدهای آنلاین صورت می‌گیرد. از جمله ویژگی‌هایی که اخیرا و در همین زمینه به اینستاگرام اضافه شده می‌توان به حذف گروهی کامنت‌ها و همچنین کنترل و مدیریت تگ و منشن در کامنت‌ها، استوری و کپشن‌ها اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه بلاک کردن منشن‌ها و تگ‌ها در اینستاگرام، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را اجرا کرده و به قسمت Profile خود بروید
  • علامت سه نقطه را انتخاب کرده و وارد Setting شوید
  • در اینجا، گزینه Privacy را لمس کنید
  • در قسمت بالایی، می‌توانید Comments، Tags و Story را انتخاب کنید
  • در اینجا سه گزینه Everyone به معنی تمامی‌افراد، People You Follow به معنی افرادی که دنبال می‌کنید و No One به معنی هیچکس را مشاهده می‌کنید که می‌بایست یک گزینه را انتخاب کنید تا اجازه تگ یا منشن شدن را به افراد بدهید یا این اجازه را آن‌ها سلب کنید

نحوه بلاک کردن تگ‌ها و منشن‌ها در اینستاگرام

همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا به برخی افراد خاص اجازه تگ یا منشن کردن را بدهید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در قسمت Tags، کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه Manually Approve Tags، به صورت دستی تگ‌ها را تایید یا رد کند. در بخش تنظیمات Comments نیز گزینه بلاک کردن افراد برای کاربران فراهم شده است.

نحوه بلاک کردن تگ‌ها و منشن‌ها در اینستاگرام

نوشته های مشابه

‫1,043 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا