سامسونگنمایشگاه 2020 CES

تلویزیون جدید سامسونگ در CES 2020 با نمایشگری بدون حاشیه معرفی می‌شود

شرکت‌ها در طی سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا میزان حاشیه اطراف نمایشگر محصولات هوشمند را به حداقل و یا به صفر برسانند. این مساله در خصوص تلویزیون‌ها نیز صدق می‌کند و خوشبختانه اخیرا شاهد عرضه محصولاتی با ضخامت بدنه و همینطور حاشیه‌های بسیار کم بوده‌ایم.

حال و با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری CES در سال 2020 میلادی، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تدارک رونمایی از تلویزیون هوشمندی با حاشیه صفر و یا به اصطلاح Zero Bezel است. این ادعا توسط وب‌سایت The Elec منتشر و با توجه به شواهد موجود، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

در این میان، برخی منابع نیز از نمایش مدل مفهومی‌این تلویزیون توسط سامسونگ خبر داده‌اند که طبق گفته وب‌سایت مذکور، محصول سامسونگ چیزی فراتر از یک کانسپت است و تولید آن از ماه فوریه آغاز خواهد شد. متاسفانه، این تلویزیون در چند مدل عرضه نخواهد شد و به نظر می‌رسد که تنها در تلویزیون‌های 65 اینچی سامسونگ، شاهد بکارگیری این فناوری خواهیم بود.

شنیده شده که سامسونگ احتمالا تولید مدل‌های بزرگ‌تر این تلویزیون را نیز در سر دارد که اگر درست باشد، قطعا با قیمت بالایی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه منتشر نشده و مشخص نیست که محصول جدید سامسونگ، با چه شکل و شمایلی معرفی خواهد شد.

اگرچه فعلا این قابلیت در تلویزیون‌ها بکار رفته، اما بعید نیست که در آینده نزدیک، پای این فناوری به گوشی‌های هوشمند نیز باز شود و کاربران دیگر از شر حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش راحت شوند.

منبع
Uber Gizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا