تکنولوژی

سایبرتراک تسلا به‌زودی در اختیار پلیس دبی قرار می‌گیرد

ایلان ماسک چندی پیش و در جریان مراسمی‌ در شهر لس آنجلس، از وانت یا بهتر بگوییم پیکاپ جدید و پرسروصدای سایبرتراک پرده برداشت. این خودرو با ظاهر عجیب و البته مشخصات فنی قدرتمند خود، واکنش‌های زیادی را در میان کاربران و متخصصان این عرصه به دنبال داشت.

مهندسان تسلا، سایبرتراک را به بدنه‌ای بسیار مقاوم و شیشه‌هایی ضدگلوله مجهز کرده‌اند که در کنار این دو مورد، باید قدرت موتور بالای این خودرو را نیز اضافه کرد که توانسته در رقابت با فورد F150 پیروز شود.

با این حال، سایبرتراک توانسته نگاه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و یکی از طرفداران جدی این محصول، پلیس شهر دبی امارات است. اخیرا حساب کاربری پلیس دبی در توییتر، پستی را منتشر و اعلام کرد که بزودی خودروی سایبرتراک تسلا را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

در این توییت اعلام شده که در سال 2020، سایبرتراک در اختیار نیروهای پلیس این شهر قرار خواهد گرفت اما این ادعا کمی‌عجیب است چراکه انتظار می‌رود این خودرو در سال 2021 به خط تولید اضافه شود.

البته هنوز مشخص نیست که آیا ذکر این تاریخ، با یک اشتباه تایپی همراه بوده یا اینکه تسلا قصد دارد سایبرتراک را برای اولین بار و زودتر از دیگر درخواست‌کنندگان، در اختیار پلیس دبی قرار دهد. با این وجود، شواهد نشان می‌دهد که پلیس دبی علاقه زیادی به استفاده از خودروهای الکتریکی دارد و برای نمونه یکی از خودروهایی که توسط پلیس این شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدل One-77 استون مارتین است.

علی‌رغم طراحی و ظاهر عجیب سایبرتراک، اخیرا ایلان ماسک اعلام کرد که چیزی حدود 140 هزار سفارش برای خرید این خودرو ثبت شده است.

منبع
Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا