ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

پیشنهاد ایلان ماسک به مدیرعامل توییتر برای بهبود عملکرد این پلتفرم

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت‌های بزرگ تسلا و اسپیس ایکس در پاسخ به سوال مدیرعامل توییتر مبنی بر ارائه راهکاری برای بهبود عملکرد این شبکه اجتماعی عنوان کرد که می‌بایست بات‌ها را شناسایی کرد.

اخیرا تماسی ویدیویی میان ماسک و دورسی در حضور هزاران نفر از کارمندان توییتر برگزار شد که در جریان آن، مدیرعامل توییتر این سوال را مطرح کرد که اگر هدایت توییتر را برعهده داشتید، چه کاری را برای ارتقای عملکرد و کارکرد این پلتفرم انجام می‌دادید؟

ایلان ماسک که تقریبا 31 میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، پاسخ داد: فکر می‌کنم که می‌بایست کاربران واقعی و جعلی را از هم تفکیک کنید. باید این سوال را بپرسید که آیا این کاربر، یک شخص واقعی است یا یک بات و یا هر چیز دیگری شبیه به آن؟

وی ادامه داد: اساسا شما چگونه می‌خواهید مشخص کنید که بازخوردها واقعی هستند و توسط افرادی که سعی در دستکاری و اختلال دارند، بوجود نیامده‌اند؟ باید به خواست مردم توجه کرد و از خود پرسید که آن‌ها دقیقا چه می‌خواهند و آیا دستکاری در این سیستم توسط افراد و گروه‌ها، آن‌ها را ناراحت می‌کند یا خیر؟

ایلان ماسک که در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، چندین بار و به خاطر انتشار توییت‌هایی جنجالی در کانون توجهات قرار گرفت. وی حتی پیش‌بینی کرد که در طی 5 تا 9 سال آینده، انسان‌ها بتوانند توییت‌هایی را از کره مریخ در این پلتفرم منتشر کنند.

 

منبع
Bloomberg

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا