خودرو الکتریکی

اولین تصویر واقعی از خودروی الکتریکی شرکت «فیسکر» منتشر شد

خودروی تمام الکتریکی شرکت «فیسکر» (Fisker) که ماه گذشته شرکت از تولید آن خبر داده بود، طبق اعلام این شرکت قرار است تا سال 2022، همراه با تسلا Y و موستانگ Mach-E روانه بازار شود. شرکت فیسکر همچنین در گذشته خودروی سدان الکتریکی خود را نیز عرضه کرده بود.

حال شرکت به‌ جای اعلام قیمت خودروی «Ocean»، اولین تصویر واقعی از این خودرو SUV را منتشر کرده است. در این تصویر که در بالا مشاهد کردید، خوردوی Ocean از نمای کنار نشان داده شده است.

ماه گذشته بود که برای اولین بار نام این خودروی تمام الکتریکی متعلق به شرکت «هنریک فیسکر»، طراح مشهور خودرو اعلام شد. فیسکر اعلام کرده که این خودرو با محیط زیست سازگاری قابل توجهی دارد و روی سقف آن نیز از پنل خورشیدی استفاده شده است.

تصویر خودروی ocean فیسکر

حال از امروز علاقه‌مندان با ورود به وبسایت شرکت فیسکر می‌توانند خودروی Ocean را با پرداخت 250 دلار پیش‌خرید کنند و پس از اعلام قیمت نهایی، تصمیم به پرداخت باقی‌مانده مبلغ بگیرند. شرکت گفته علاقه‌مندان با پرداخت ماهانه 379 دلار می‌توانند تاریخ تحویل خودروی خود را انتخاب کنند. این تاریخ می‌تواند از یک ماه تا چند سال پس از آغاز تولید این خودرو باشد.

شرکت فیسکر همچنین اعلام کرده که قیمت این خودرو، ژانویه سال آینده رسما اعلام خواهد شد. فیسکر قبلا گفته بود که تلاش می‌کند Ocean را با قیمت حدود 40هزار دلار روانه بازار کند.

همچنین در تاریخ ژانویه، مراسم رونمایی از این خودرو به‌طور رسمی برگزار می‌شود  و نسخه‌ی نهایی این خودرو که شامل پنل خورشیدی سقفی می‌شود، به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین قرار است در این مراسم از «حالت کالیفرنیا» نیز رونمایی شود. در این حالت، سقف خودرو بدون باز شدن قادر است مانند شیشه کاملا شفاف عمل کند، به‌گونه‌ای که سرنشینان احساس کنند درون یک خودروی کروک نشسته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا