خودروخودرو الکتریکی

انتشار اولین ویدیوی واقعی از خودروی الکتریکی فیسکر اوشن

چندی پیش شرکت فیسکر از خودروی شاسی‌بلند الکتریکی جدیدی تحت عنوان «اوشن» پرده برداشت. محصولی که از سقفی خورشیدی بهره می‌برد و در ساخت آن نیز از موادی با قابلیت بازیافت استفاده شده است.

در این خودرو همچنین از دستیار مجازی صوتی کارائوکه (Karaokle) که پیش از این در خودروهای الکتریکی تسلا بکارگرفته شد، استفاده شده است. ویژگی بارز دیگر فیسکر اوشن، «حالت کالیفرنیا» نام دارد که با انتخاب آن، تمامی‌شیشه‌های خودرو پایین می‌روند و هوای آزاد داخل کابین جریان می‌یابد.

طبق محاسبات فیسکر، قرار بود که این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو باری دیگر در معرض دید علاقمندان قرار گیرد و اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. اما بدلیل گسترش شیوع کرونا در جهان و افزایش نگرانی‌ها در این خصوص، رویداد مذکور لغو شد. بنابراین، فیسکر راه دیگری را برای نمایش قابلیت‌های خودروی الکتریکی جدید خود برگزید.

این شرکت به تازگی ویدیویی را از فیسکر اوشن منتشر کرد که درواقع، اولین نمایش و حضور این محصول در خیابان و فضایی واقعی به حساب می‌آید. در این ویدیوی نسبتا کوتاه می‌توان با جذابیت‌ها و استایل خاص این خودرو که قطعا نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد، بیشتر آشنا شد. طبق گفته فیسکر، این شاسی‌بلند الکتریکی در سال 2020 آماده عرضه به بازار خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا