گوگل

احتمال اضافه شدن جی‌میل به پلتفرم Outlook مایکروسافت

امروزه استفاده از اکانت‌های ایمیل متنوع در بین کاربران امری طبیعی است. برای مثال یک اکانت ایمیل کاری و یک اکانت شخصی، ترکیبی معمول در بین کاربران سراسر دنیاست. از طرفی هم لزومی بر استفاده از یک سرویس‌ ایمیل به‌خصوص وجود ندارد و ممکن است افراد از سرویس‌های جی‌میل، ایمیل یاهو و… به‌طور همزمان استفاده کنند.

از این رو اگر به دنبال راهی برای گردآوری اکانت‌های مختلف ایمیل خود هستید، مطمئنا از اقدام جدید مایکروسافت استقبال خواهید کرد چراکه این شرکت قصد به‌کارگیری سرویس جی‌میل در برنامه Outlook را دارد. «Florian B» کاربر مشهور توییتر، شب گذشته یک اسکرین‌شات را در اکانت خود منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد کاربر Outlook مایکروسافت به‌زودی می‌تواند اکانت جی‌میل خود را به این پلتفرم اضافه کنند.

آنچه که از این تصویر می‌توان فهمید این است که با استفاده از پلتفرم Outlook کاربر می‌تواند مستقیما به ایمیل‌های Outlook و جی‌میل دسترسی داشته باشد و دیگر نیازی به سوییچ کردن بین پنجره‌ها و اپلیکیشن‌های سردرگم کننده نیست. لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا برای تمامی کاربران فعال نشده است.

پس از انتشار این پست بسیاری از کاربران مدعی شدند که چنین امکانی برای آنها وجود ندارد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت این ویژگی را فعلا به‌صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران منتشر کرده و احتمالا در آینده نزدیک به‌صورت عمومی برای کاربران عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا