چگونهموبایل

چگونه ایمیل‌های مختلف را به جی‌میل اضافه کنیم؟

احتمالا برای شما هم این مسئله پیش آمده که آرزو کنید ای کاش میشد اکانت‌های ایمیل متعلق به دیگر سرویس‌ها را هم به سرویس جی‌میل متصل کرد و از این سرویس بتوانید به تمامی ایمیل‌هایتان دسترسی یکجا داشته باشید. خوشبختانه با اینکه گوگل این روش را به‌طور قدم به قدم توضیح نداده اما می‌توان این مسئله را امکان‌پذیر کرد و با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید این آرزو را به حقیقت تبدیل کنید.

برای اینکار ابتدا وارد جی‌میل شده سپس وارد بخش تنظیمات شوید. آیکون تنظیمات را می‌توانید از گوشه سمت راست بالای پنجره انتخاب کنید. در این قسمت بر روی گزینه «Accounts and Import» کلیک کنید تا وارد یک صفحه جدید شوید. در این صفحه به دنبال بخش «Import mail and contacts» بگردید و سپس بر روی لینک آبی سمت راست «Import mail and contacts» کلیک کنید.

جی میل

در این بخش از شما خواسته می‌شود آدرس ایمیل اکانتی را که می‌خواهید اضافه کنید وارد کرده و سپس رمز عبور را هم تایپ کنید. اگر همه چیز درست پیش برود، لیستی از گزینه‌هایی را که می‌توانید انتقال دهید (شماره‌ها، مخاطبین و…) مشاهده خواهید کرد.

حال پروسه اضافه کردن را آغاز کنید و منتظر بمانید چون ممکن است انتقال ایمیل‌ها حتی تا یکی دو روز طول بکشد و در این مدت پیام‌های جدید درون سرویس جیمیل قابل مشاهده نباشند. البته در قسمت «Accounts and Import» که قبلا وارد آن شدیم می‌توانید وضعیت پروسه انتقال ایمیل‌ها را مشاهده کنید یا اینکه منتظر بمانید تا پروسه انتقال تکمیل شود.

این روش را می‌توان بهترین و شاید تنها روش ممکن برای وصل کردن ایمیل‌های مختلف به سرویس جیمیل دانست.

منبع: لایف هکر

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. اخبار جدید سیزن 9 کالاف دیوتی موبایل
    و اخبار اجتماعی کرمان و اخبار جدید گیم
    و خبرهای تازه قوچان و مطالب درباره ی روز
    پدر و اخبار ورزشی والیبال

    https://erickka60v.loginblogin.com/19840034/کانال-عجایب-و-دانستنی-های-جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا